Bölüm 4

11 1 1
                                    

(Görseldeki karakter biziz)

"Yatak çok rahattı *esner* çok da iyi uyumuşum ama şimdi sabah kahvaltısı için aşağıya inmem gerek karnım da zil çalıyor zaten"

"Ağaşıya indiğimde oturacak bi masa aradım neredeyse her yer doluydu ama çok şükür bi tane buldum ve hemen oturdum"

"Beklerken çok sıkılmıştım hiç otelin garsonu filan da gelmiyordu ama uzakta bir silüet (inş doru yazdım) belirdi tanıdıktı ama takmamaya karar verdim"

"Silüet daha da yakınlaşıyordu ve omuzları geniş yakışıklı bi adam sanki masa arıyor gibiydi ama çok uzaktaydı"

"Onu gözlemlemeye başladım ama bi anlığına gözümü kırptım ortadan kaybolmuştu"

Levi: Selam velet galib beni gözetlemeyi çok sevdin"

Y/N: Lan amınagoyyimm hiaaaaaaa!!"

"Lan olm manyak mısın sen?"

Levi: Kelimelerine dikkat et velet boyunu aşan laflar söylüyorsun kötü olur"

Y/N: Bunu bana 1,60 boy civarında olan birisimi söylüyor"

"O adam bozulmuşa benziyor bu eğlenceli ama bi dk o neden burda ve yine karşılaştık"

"Ya inanamıyorum neden onu tekrar ve tekrar görmek zorundayım ki bi bırakmadı peşimi"

"Hey senin ne işin var burda ya"

Levi: Tch velet velet konuşma be aynı otele gelmişiz işte hastaneye en yakın otel burası"

"Levi falsh back"

"Ya sıçayım böyle işe ama neden hafıza kaybı ki ama doktorlar bi tetiklenme ile gelebileceğini söyledi, tabi nasıl başarıcam bilemiyorum"

"Artık hastanede de kalamam şöyle güzel ve hastaneye yakın bir yer baksam iyi olucak"

"Levi flash back son"

Y/N: Şey biliyor musun bu karşılaşmalarımızın tesadüf olduğunu sanmıyorum sencede öyle değil mi?"

Levi: Neyi kastediyorsun?

Y/N: Yani atm olayı odalarımızın yan yana oluşu röntgende- ha bide sende beyin röntgeni çekildin ama neden?"

Levi: Bu seni ilgilendirmez velet"

Y/N: Hiğiiççç arkadaş canlısı değilsin sen yaaa sı kı cığğğ"

Levi: Tch boşuna uğraşma söylemem"

Y/N: Hadiğğğ noluğğrrrrr"

Levi: Ağğhh peki peki kısa kesicem"

"Y/N heyecanla Levi yi dinlemeye başlar"

"Ben bi araba kazası geçirmişim bu yüzden hafıza kaybı geçirmişim"

"Bu yüzden röntgenim çekilmişti"

Y/N: Sendemi..."

Levi: Ne bendemi!?"

Y/N: A şey yani bende hafiza kaybı geçirdim"

"İkimizin de her şeyi benzemesi ve karşılaşmamız tesadüf değil evren bize işaret gösteriyor bence."

Levi: Hahaha fazla havalara uçtun sen ben öyle şeylere inanmam *dedi piç smile yaparak*"

"A bu arada adın ne velet"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAFIZAYI KURTARMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin