𝗼𝗸𝘂𝗹²

552 59 104
                                    

skz talker izlerken fic yazan idili de unutmayacagim😔😔(idil ben oluyorum ĞÖQĞFLWPFL)

keyifli okumalar dilerim 💗💗

***

~Yazardan~

Bu gün okulun ilk günüydü. Jisung hastaydı, bir türlü iyileşemiyordu. Annesi çok endişeliydi ama Jisung iyi olduğunu söyleyerek okula gitmek için annesini ikna etmeye çalışıyordu.

Jisung'un dersleri iyiydi, derslere ayırdığı kadar kendine de vakit ayırıyordu ama okulunu aksatmak istemiyordu.

Okula derslerden çok arkadaşlarını görmek için gidiyordu ama ders vakitlerinde oturup dersini dinliyor, not alıyordu.

~Minho'dan~

Okula gitmek için hazırlanmıştım, heyecanlıydım açıkçası. Bu gün beni babam bırakacaktı okula. Hem okul yolunu öğrenmem için hem de vakit geçirmemiz için.

Aslında babamla aramız çok kötüydü. Bunun sebebi annemdi. Annem, boşandıktan sonra velayetimi aldığı gibi babamı kötüler, ondan nefret etmemi sağlardı.

Babam beni görmek için kısa süreliğine Londra'ya taşınsa bile ben ondan tüm hayatım boyunca nefret edeceğimi düşünüp yüzüne bile bakmak istemiyordum.

Sonra annem başka bir adamla evlendiğinde her şeyin yalan olduğunu babamdan öğrendim. Annem beni 1 haftalığına zorla babama bıraktığında.

İlk 4 gün babamın yüzüne bile bakmamıştım, sonra babam odama aniden girip çıkmama fırsat vermeden her şeyi anlatmıştı.

Meğersem annem, dava günü babama "oğlun senden nefret etsin diye yalan yanlış bir sürü şey anlatacağım" demiş.

Babamın yanında olan akrabalar da şahit olmuş buna.

***

Okula giriş yaptığımda bir grup kızın bana baktığını gördüm. Ardından hepsi gülüşüp koşarak yanıma geldi.

"Merhaba, tanışabilir miyiz!" dedi aralarından bir tanesi. Saçları omzuna geliyordu, kısaydı. Siyah ve parlak saçlarının önünde küçük iki tutam örgülüydü. Biri sağ diğeri sol tarafta.

Ne diyeceğimi bilemediğim için sadece "olur." diyebildim. Daha ilk günden kırmak istemiyordum kimseyi.

Sonra dediğim şeyden pişman olup kız kendini tanıtırken gözümü bir yere kilitledim ve ağzıma gelen ilk ismi söyleyip o tarafa doğru koştum.

"Ne oluyor? Orada kimse yok!" demişti bir tanesi, duymuştum. Ama dönüp hangisi olduğuna bakmak istemedim.

~Jisung'tan~

Annemi zar zor ikna edip okula gitmeyi başarmıştım. Her zaman olduğu gibi yine beni bekleyen Felix'i gördüm bahçede her zaman oturduğumuz banklarda. Koşarak yanına gittim ve sarıldım.

"Günaydın! Görüşmeyeli bayağı değişmişsin!" dedim gülerek. Tatilde her gün facetime yaptığımız için yüzünü görmeye alışıktım ama şaka yapmak istemiştim.

***

Sınıfa girerken koridorda birini gördüm, okula yeni gelmiş gibi görünüyordu. Koridorda dolaşıyor, bir elindeki kağıda bir de sınıf şubelerine bakıyordu.

Yardım isteyip istemediğini sormak için yanına gittim.

"Hangi sınıfı arıyorsun?" dedim.

"11/A" dedi sınıf şubelerine bakmaya devam ederken.

Tesadüfün En Güzeli / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin