Kahraman İlan Edilmek

21 3 7
                                    

            Şirkette yangın vardı, kaos vardı. 17-18 yaşlarındaki bir genç şirketin önüne gitmişti. İçeri girecekti çünkü içerde ölmek üzere olan birinin olduğunu biliyordu. Kapıya doğru yaklaşırken güvenlik onu durdurdu, "İçeri girmeyeceksin değil mi?" dedi. "Tam olarak öyle yapacağım." Dedi genç. "İçeri girmek kendini öldürtmek olur deli misin?" diye sordu güvenlik. "İçeride bir çok insan var ve yardıma ihtiyaçları var." "Yardım etmek sana düşmez zaten itfaiyeyi aradık bu onların görevi." "Onlar gelene kadar çok geç olacak." Dedi genç ve direkt içeri daldı. 

Ateşlerin arasında üst kata doğru çıktı. Az önce öldürdüğü kişinin yanına gidecekti. Çantasındaki maskeyi alıp taktı. 2. Kata varis odasına gelmişti. İlk kapı kapalıydı. İterek açmaya çalıştı ama açamadı. Çantasından balta çıkarıp kapıyı kırmaya çalıştı ve başardı. Kapı cidden sağlamdı ve içeri duman çok girmemişti. Diğer kapıları açık bırakmıştı. Yerde yatan cesede baktı ve nabzını kontrol etti. Yaşıyordu ama çok kritikti. Belki yaşar diye kendi maskesini alıp öldürmeye çalıştığı adama taktı ve ilk yardım yaptı. Sonra adamı taşıyıp binanın çıkışına doğru ilerledi. Adamı binanın dışına çıkardığında itfaiye yeni geliyordu. Binanın önü muhabir, polis ve ambulans dolmuştu ve içeri girmeye izin yoktu. Binadan şirketin sahibiyle çıkınca şaşıranlar ve yardıma gelenler oldu. Tom'u ambulans hastaneye götürmek üzere götürdü. Ve genç soluduğu duman sonucu bayıldı.

Yüz Yok Büyüme YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin