m o l e d r o

73 16 3
                                    

Uyarı- yeme bozukluğu.

"Günün en sakin saatinden selamlar

Bugün o kadar nefret edilen bir insan olmadığımı öğrendim.

Bilirsin senle tanıştığımız ilk yıllarda yeme bozukluğum vardı. Sen öldükten sonra tetiklendi sanırım.

Yeme bozukluğum var lafın kısası.

Gene bir arkadaş buluşmasında Amerika'nın evindeydik.

Yemek yedikten sonra hemen tuvalete gittim anlıyordum. Kusacaktım.

Neden gittiğimi anlayan Amerika arkamdan geldi ve kusarken saçlarımı tuttu. Senin gibi. Ve beni bir baba edasıyla azarladı. Gene sen gibi. Sonra ise benim için ağladı ve gene sen gibi.

Bu aralar seni insanlar ile bağdaştırmak hoşuma gidiyor. Hiç birinin sen olamayacağını bilsem bile.

Şimdilik aramızda bir sır. Küçük bir sır. Anlaşma bile yaptık. Büyük ihtimalle Amerika'ya bir anlaşma ile bağlı olduğumu duysan çok sinirlendirdi bu olay seni.

Ve ben bunu yazarken sinirlendiğim düşünüyorum. Çünkü seni her halde ve her duyguda düşünmek hoşuma gidiyor.

Seni seviyorum Sovyet seni hâla seviyorum.

Nazi gibi sende bu dünyadan göçtün biliyorum.

Neyse bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.

Saat gece 2.17,
Sen varken 21.00'da yatağa yatardım ve ne kadar erken olduğundan bahsederdin.

Artık her şey senin dilediğin gibi sevgilim,
Hatta her şey
Ama sen yoksun
Tek eksik bu
Bir de benim yaşam sevincim.

Şu an nerde ve hangi ruh hali içinde isen selamlar ve bolca sevgiler "

-

Not- Yeme bozukluğu sağlıklı bir şey değildir. Lütfen kendinize kıymayın beni gibi. Sizi seviyorum. Sağlıkla kalın.

-trouvaille,,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin