GİRİŞ

16 2 0
                                    

Merhaba ben Berceste. Bu şimdiye kadar yazdığın ilk kitap. Gerçi öncesinde yazdığım kurgular da var ama yayınlamaya karar verdiğim tek kitap bu. İlk kitabım olmasına dayanarak sizden hoşgörü bekliyorum. Ve lütfen herhangi bir yazım yanlışım yada hikaye fikriniz varsa yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Haftada bir bölüm atmayı planlıyorum. Her ne kadar ilk birkaç bölüm hazır olsa da düzenleme gerekiyor. Bu yüzden ilk bölümü bu pazar atmayı düşünüyorum. Açıklama pek birşey açıklamıyor farkındayım. Bu yüzden bu bölümün geri kalanında spoi vermeden ufak bir özetleyeceğim. Şimdiden iyi okumalar
╰⁠(⁠ ⁠・⁠ ⁠ᗜ⁠ ⁠・⁠ ⁠)⁠➝ <3






? KARAKTERLER

Mindu: Kıvırcık, kızıla çalan saçları ve yeşil gözleri beyaz teniyle bir ahenk oluşturuyor. Beşli çetenin başı. Bir süre ismini duymayacaksınız ama sıkıntı yok çünkü etrafta olan herşeyden haberdar. Biraz sinir problemi var ama yavaş yavaş çözecek.... yani öyle umuyor.

Byol: Düz uzun saçlı, beyaz süt tenli, badem gözlü sakin bir karakter. İnsanlarla olan ilişkisi harika ve tam bir manipülatör. Hikayedeki siyasi gücü en fazla olan kişi.

PB: Ortamın en zengini. Diğerlerine göre daha esmer bir teni var. Oldukça cimri çünkü o paraları kazanmak için çok çaba harcadı. Yapılı vücudu ve parıldayan gözleriyle köydeki bekar kızların kalbini çalıyor. Ama kalpleriyle yetinmiyor birde paralarını da çalıyor.

Brain: En zeki karakter ve PB'nin uzaktan kuzeni. Her ne kadar zengin olsa da kuzenini asla geçemiyor. Genelde planı kurar ve uygulamasını kuzenine bırakır. Evet Brain de bir hırsız ama sevecen bir hırsız.

Antantarun: Genelde Antan yada Tarun diye hitap edilir. Ana karakterler arasındaki en gururlu kişi. Ülkesini korumak için bir silahşör oldu ve kısa sürede oldukça yükseldi. İsminin anlamı gibi kasvetli bir yapısı var ancak yakından oldukça sıcakkanlı.


Z:?

Guryo: Sör Guryo, AlangraI krallığında bir soyludur. Büyük büyük babasının kraliyet'e  olan para yardımı nedeniyle taht üzerinde hak iddia ediyor. Kraliçenin kardeşini öldürmesi üzerine harekete geçme kararı aldı.

Lopra: Bütün ömrü denizlerde geçmiş olan Lopra, kıdemli bir korsandır. Kömürle karşılaştıktan sonra hayatta kalmış tek korsan.

Kömür: Kaptan kömür diğer korsanların korkulu rüyasıdır. Gemileri batırır, tayfasına pazar yağmalattırır. Kimse gerçek kimliğini bilmez. Bir iddiaya göre bu kadar güçlü olmasının amacı kraliçeyi zehirlemektir.

Aris: Tarun'un komutanı. Tek amacı ülkesini korumak ve biraz da rüşvet. Tarun'un ona karşı diklenmesi biraz sinirini bozsa da en yetenekli askeri kovamaz.

Lara: PB ve Brain'in üvey annesi. Kocası öldükten sonra ikisini evden attı ve mirası tek başına yedi. Kendisi gibi cadaloz bir kızı var ama o konuya hiç girmeyelim.

Âya: İşte cadaloz kız. PB' ye aşık ve bunda bir sakınca görmüyor. Oldukça rahatsız edici özellikleri var mesela ağzını şapırdatıyor.

Taş tayfa: Kömür kaptanın güverte çalışanları. Gölge gibi görünmez tazı gibi hızlıdırlar.

Dael: Daeller Kömür'ün ajanlarıdır, bilgi toplar iç isyan çıkartır ve evlerdeki yemekleri çalarlar.

Ugaha: ?

Sefja: Saraydaki en yüksek mevkiili çalışan. Katı kurallarına karşın şirin bir yüzü var.

Owert: ?

Şimdilik bu kadar karakteri yayınlayacağım. Yanında soru işareti olan karakterleri unutmaya çalışın. Bir soru: Ana karakterlerin yüzlerinin resimlerini paylaşmalı mıyım?
Son olarak en baştan itibaren her bölüm soracağım bunu
Sizce kötü karakter kim?

EVVEL ZAMAN İÇİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin