9.Bölüm

73 14 17
                                    

10 dakika önce

"Felix'le o çocuk nereye gitti lan..

Arkadaşımı? Yok değildir, ya Felix'e zarar verirse??"

Hyunjin evlere garip garip bakar. Onları bulmak için en yakın evlere bakacaktı ancak, Hyunjinden hoşlanan Yuna yolda Hyunjin'i görür ve koşarak onun yanına gelir.

"Merhaba Hyunjin nereye böyle"

"Iı.. Yuna daha sonra konuşuruz gitmem gerek"

"Şey belki bir kahve içeriz diye düşünmüştüm"

"Ne?"

"Kahve sevmezmisin?"

"Severimde gitmem gerek"

"Şey aslında bunu söylemeye utanıyordum ama galiba bu gün söyliyicem"

"Hemen söyle lütfen..

Amk önemli bir şey olsun bari bekletiyorsun beni"

"Şey.."

"Ne? hızlı olsana"

"Ş-Şey ben.."

"Bak ablacım beni burada biraz daha oyalarsan işler çok garip yerlere gider, ne hoşlanıyormusun benden?"

Yuna şaşırır

"N-Nerden biliyorsun"

"Bak canım ablam seni kırmak gibi niyetim yok ama benim sevdiğim başka biri var ve şu an biraz daha beni tutarsan o sevdiyim kişi... korkuyorum endişeleniyorum yani anlıyormusun?"

"Anladı-"

"İyi, görüşmemek üzere" der ve Hyunjin oradan ayrılır

Hyunjin koşarak evin önüne gelir kapı kapalı olduğu için arka bahçeye geçmeye çalışır ve bahçeye atlar. Ardından pencerelere bakar Felix'in yatakta uzandığını ve baygın olduğunu görür.

Hemen açık pencereden içeri giren Hyunjin Felix'e yaklaşır kollarının kelepçeyle bağlı ve yarı çıplak olduğunu da fark eder. Hyunjin Felix'in kollarını açacakken birinin ayak seslerini duyar.

Hyunjin koşarak saklanmak için dolabın kapısını açmaya çalışır ancak açamaz sonra çaresizce yan odaya koşar.

Luis'in odaya girdiğini fark eden Hyunjin sessizce odada saldırmak için 2 3 dakika bir şeyler arar bir şey bulamaz ve yavaşça başka bir odaya geçer o odada 5 6 dakika oyalanır ancak bir şry bulamaz ve bir anda odadan bağırış sesleri gelir.

"Bu Felix'in sesi" diye fısıldar ve elini sıkar...

Hyunjin'in gözü dönmüş bir halde mutfağı bulur ve eline geçen ilk sopayla Felix'in olduğu odaya koşar..

"Hyunjin lütfen yardım et bana" diye fısıldar Felix...

☆☆☆☆

Hyunjin içeriyr sopayla dalar. Luis Hyunjine şaşkınlıkla bakar ve şöyle söyler "burada ne arıyorsun"

Felix mutluluktan ağlıyordu ve Hyunjin'e onu kurtarması için yalvarıyordu.. Hyunjin elindeki sopayı ani bir hızla Luisin kafasına vurur ve Luis yere düşer. Felix korkuyla "Hyunjin" der.

Hyunjin koşarak Felix'in elindeki ve bacaklarında ki kelepçeleri çıkarır ve Felix'i kucağına alır ardından evdrn koşarak çıkarlar...

♡♡♡♡

Geri döndüm alkış bana gerizekalıyım yemin ederim ofşhjdlgskg u arada yazım hatalarım ola bilir
her neyse geri döndüğüm için artık mükrmmrl bölümlerle grlicem artık acı yok😏🤌🤭

YORUM YAPAN VE OYLAYAN HERKESİN ELLERİNDEN TEK TEK ÖPÜYORUM 🤭😚

Apologize  - HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin