Ben Kukuleta

481 121 22
                                    

07.05.2016

Bakın bu tarihi bir yerlere yazın benden söylemesi. Bu tarihte bu sayfalara tabletimden kendi hayatımdan tıpkı Pucca gibi bir şeyler yazacağım. Ama benim amacım ünlü olmak,bir yerlere yerleşebilmek değil. Doldum ben tıkandım, artık sabır taşım kırıldı. Vücudumuzda belli bir yeri gösterip "Yeter lan yeter burama kadar geldi artık!" Diye çığırdığımız anlar vardır ya hani...Bende onlardan birindeyim işte.

Şu an bunları yazarken de yerde oturuyorum. O her ay gelen ağrım ile birlikte,sizede selamı var benden söylemesi. Ayy bu arada inşallah sizlere bildirim gider sevgili dostlarım yoksa tek başıma burdan konuşacağım ay kız büyük rezillik. Yada bildirim gittiğinde tenezzül edip okumayacaksınız,ay kız o da büyük rezillik!

Amaaan neyse neyi kafama takıyorum ayol ne güzel kafamı dağıtıyorum burda. Oh mis valla!

Bu arada arkadaşlarım ben kukuleta. Başta yazdığım puccavari bir sanal günlüğüm olacak. Yada oldu. Oldu kız oldu. Valla oldu.

Buraya trajikomik olaylarımı anlatıp içimi dökmeyi planlıyorum. Maksat stres atmak. Malum çağımızın en büyük hastalıklarının sebebi de stres.

Birde sevmediğim insanların yüzüne söyleyemediğim şeyleri gelip burda içim rahatlayana kadar saydırmak. Hatta aranızdan birkaçı gelen bildirimi ciddiye alırda birlikte saydırırız. Nasıl fikir ama?

Çünkü kukuleta olmak!🙌

KUKULETADANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin