Umut her zaman şerefsizdir

309 103 16
                                    

Umut. Dört harf. Bir kelime. Ama hayatımızı alt üst eden bir şerefsiz. Hiç umudunu kestin mi? Ben kestim. Defalarca. Kanattım. Kanattım. Yara kabuk bağlamadan tekrar kanattım. Ama kanattığım yeri yara bandı ile tekrar bantlamasını bildim. Ama şimdi? Şimdi öyle bir boşluktayım ki... Odaklanamıyorum. Bir kara büyüye kapılmış gibiyim. Beni soluksuz,yarım bırakıyor.

Nejat abimizin çok güzel beğendiğim bir lafı var.

"Bilek kesmek falan hikaye. Sen hiç umudunu kestin mi?"

Al bu sözü tüm billboardlara fosforlu kalemlerle yaz. Hatta olmadı t-shirt bastır. Çünkü bizim durumumuzu anlatacak başka bir söz başka lügatta geçmez.

Şimdi diyorsunuzdur "Bu niye efkarlandı." Efkar bastı be arkadaşım. Çareyi de buraya yazmakta buldum. Efkarımın nedeni de bana umut veren sonra da hoc bir bok olmamış gibi bir anda çekip giden,hiçbir mesaj atmayan, "Lan naber hayatında ne bokluklar dönüyor" demeyen birinden umudumu kesemiyorum. Hah tam şimdi kestin umudumu bu da diğerleri gibi şerefsiz çıktı diyeceğim diyemiyorum arkadaşım. Diyemiyorum. Tam diyeceğim sırada profili karşıma çıkıyor. Bir ulan diyorum bir ulan diyorum sende gittin ama bak senden gidemiyorum diyorum. Ortalık yangın yeri arkadaş.

Neyse hikâyemiz bu "Minnoş" ile tanışma hikâyemiz şöyle:

26.03.2016 tarihine gidelim. Çok yakın arkadaşlarımdan biri sevgili yaptı. Ama nasıl yaptı? Bu benim yakın arkadaşım yani "Kızkardeş" sevgilisi ile sanalda tanıştılar işte ordan kaynaştılar falan güzel gidiyor hersey tamam mı? Çocuğu arkadaşım gösterdi bana (tabikide kanka onayı herseyden önemli ponçikler) bende "Aman dikkat et kanka olma" dedim. Bu akıllı da beni ciddiye aldı olsa gerek çocuk ile tanışmalarının birinci haftasında sevgili oldular. Sanalda birbirlerine açıldılar, birbirlerine yine sanaldan 'seni seviyorum' dediler,buluştuklarında ise yeni tanışmış bir birey olarak değil sevgili olarak buluştular. Şunun saçmalığına bakar misiniz arkadaşlar. Bunu onun yüzüne dedim ben bu çocuğa güvenmiyorum bir boşluklar çıkacak,dikkat et diyorum. O da ben güveniyorum diyor. Böyle dediğinde ise delleniyorum. Ulan bir haftada tanıdığın birine nasıl güvenirsin? Yoksa sorun bende mi? Şu anda ise bir buçuk aylık sevgililer ve gayet mutlular...

26.03.2016 tarihine gelelim şimdi. Benim zamanında iki tane Whatsap grubum vardı. Bir tanesi okuldaki kızlarla lak lak edip,eğlenmek için ki o da bazı şerefsizler yüzünden dağıldı. Ikincisi ise stajdaki en yakın arkadaşlarımla olan grubum.

Neyse,ben bu arkadaşımın durumlarını anlatıyorum okul grubundaki kızlara bir yandan da "Bir haftada ilişki mi olur arkadaşım,erkeklerin hepsi güvenilmez piçler, bir daha sevgili mevgili yapmam ben,artık sınavlara odaklanacağım ben" dedim. Demez olaydım. Staj grubundan olan arkadaşım mesaj attı, atan kızın da sevgilisi var. Onlar da mutlu... Dedi ki"Kız kukuleta benim sevdiceğimin yakın arkadaşlarından biri seni beğenmiş" dedi.

Benim beyin error. Durdu beyin amına koyim. Algılayamıyorum hicbirseyi. Ilk aklıma gelen,beyin nöronlarıma iletilen ilk mesaj "Işte şimdi sıçtın Kukuleta." oldu. Sıçtım ya sıçtım sıvıyorum şimdi...

Ay geri kalan olayları da başka bir güne anlatayım ayol. Çok yorgunum şimdi. Hadi esen kalın! 🙌💞

KUKULETADANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin