Yoongi'den
Sabah yine içmiş babamın sesleri ile uyanmıştım. Yine sanırım annemlere sataşıyor, kavga çıkartıyordu. Ama artık aldırış etmiyor ve araya girmek istemiyorum. Çünkü zaten ikiside benden nefret ediyor. Ben neden araya gireyim ki? Her neyse artık. Okula sonra kursa gitmem gerekiyor. Bu kurs işinden ailemin haberi yok. Olsa da ilgilendirmez. Ben kendi yolumda çabalıyacağım. Kimse ben durdurmadan durduramaz. Çantamı hazırladım. Akşam hazırladığım besteyi cebime koydum. Kimseye bir şey demeden çıktım. E tabi annem yine "bişey demeden çıkıyor artist" demeyi çok iyi bildi.
------------------------------------------------------
Otobüse bindim oturacak yerler olmadığı için ayakta durdum. Hazırladığım besteyi el hareketleriyle piyano çalar gibi hareket ettiriyordum. Çok seviyorum piyano çalmayı. Hayatıma huzur katıyor. Bi an otobüs gaza basmasından herkes birbirine çarpıştı. Tabi ben yere düştüm ben düştüm diye üstüme biri daha düştü. Tatlı, sevimli şirin bir at yüzlü çocuk...
Hayran ka- ne diyorum ya. Küçük bir bakışmadan sonra+Kusura bakmayın üzgünüm diyip üstümden kalktı.
-Sorun değil..
O kadar utandım ki utancımdan hızlıca otobüsten çıkıverdim. Zaten yanaklarım bembeyaz bir de kızarınca tamamen belli oluyor.
---------------------------------------------------------
Hoseok'tan
Adam apar topar çıkmıştı. Gördüğüm tek şey tombul yanaklarının kızarışı olmuştu. Onu mahcup duruma soktum. Özür dilemeliydim. Yerde bir kağıt vardı. Sanırım o adamdan düşmüş. Bu ona özür için bir şans olabilir umarım tekrar görürdüm.
Yorumlarınızı bekliyorum hobilerim<3333
🍭🍬