strach

64 2 0
                                    

Vrátila jsem se ze školy! Úspěch.
NezamkLa jsem se v pokoji! Úspěch.
A jsem sama doma! Úspěch. Ano hodně malých a celkem pitomych úspěchů ale je to už alespoň o trošililililililinku lepší než před týdnem.

Hodila jsem batoh na zem a pustila telku. " obvinění muž a žena za únos opět na svobodě, policie po nich stále pátrá,, Tyhle slova mě doopravdy zaskočila a já bez váhání běžela ke dveřím a zamkla všechny čtyři zámky které mi teta Alice dokoupila.

Taky jsem Zavřela všechny okna a zamkla jsem se v pokoji. Volala jsem Katherine a prosila ji ať co nejrychleji přijde a zavalila jsem ji palbou otázek.

Zanedlouho zazvonil zvonek. Já jsem zavolala Katherine abych se ujistila že je to ona a teprve až jsem zjistila že je to doopravdy Katherine šla jsem ze schodů dolů. Vytáhla jsem Katherine dovnitř jako by se za dveřmi někdo skrýval a zase zamkla.

Pustila jsem televizi a pustila ji dnešní zprávy znovu.

Ta jen hleděla s otevřenou pusou a nenechala jsem ji prostor na dotazy a hned zpustila vše co jsem měla na srdci.

Řekla že zavolá rodičům a ze u mě přespí abych se prý tak nebála.

Asi za hodinu Katherine přijela s taškou plnou věcí v ruce a bez váhání vstoupila dovnitř a začala vyprávět proč se zdržela....

Ahoj všichni tohle je moje nejdelší kapitola kterou jsem napsala! Budu ráda za votes a komentáře

Nebezpečná nocKde žijí příběhy. Začni objevovat