За вікном іде дощ Дазай і Чуя ще сплять але незабаром Чуя прокидається від того, що Дазай притиснув його до себе.Через те що Дазай і Чуя були під ковдрою,а піднею розглянути щось це не можливо. Чуя не відразу зрозумів хто це але зрозумів одне, що у нього було з цією людиною і старі спогади нахлинули на нього з такою силою,що той почав тремтіти і схлипувати.
А справа в чому випускаючись зі школи в 18 років у нього був випускний вони його святкували в якомусь кафе.Коли Чуя відійшов у туалет туди ж увійшов його однокласник, який знущався з нього за його очі.Шибусе вважав цю особливість не гарною.Шибусе почав чіплятися до Чуї це зараз Чуя може дати відсіч,а тоді ні тому він просто терпів та навіть якби він кричав його б всеодно не почули так як у кафе була дуже гучна музика.Прості приставання переросли його однокласник вже не міг зупинитися тому він зґвалтував Чую після такого Чуя став захоплюватися селфхармом і хотів якось покінчити з життям батьки Чуї відправляли Чую до психологів щоб ті провели з ним бесіди допомогли вийти йому зі стану апатії і незабаром у них це вийшло.Чуя почав займатися моделінгом і начебто все добре але хлопців він дух не переносив він постійно думав що вони хочуть лише з ним переспати і все.
Від схлипів Чуї прокинувся Дазай
–Чуя,ти чого–Дазай наблизився до Чуї, щоб придбати його і якось заспокоїти,той відсторонився від нього–Чуня,ти чого,що трапилося?
–Не чіпай мене–Чуя підвівся і важко дихав йому було складно усвідомлювати те, що його знову зґвалтували знову і якщо тоді він не міг дати відсіч то зараз він міг, але все ж...
–Ти вчора сам мені говорив як хочеш мене—затягнув мене в ліжко, а зараз... ти визначся, що між нами–Дазай був злий через таку поведінку Чуї
–Між нами нічого немає і не може бути–Чуя трохи хитався його погляд був спрямований в одну точку сльози текли по щоках.Ось за що йому це все
–Що це означає?!
–Це означає все що між нами це була помилка–Чуя встав узявши свою фудболку і пішов залишивши Дазая одного
***
Чуя сидів у себе вдома він був ніякий і ні живий і не мертвий весь заплаканий сидів звинувачував себе за те, що трапилося.Він твердо вирішив, що настав час накласти на себе руки,щоб більше такого не сталося.
***
Після того як Чуя пішов Дазай наважився поцікавитись чому Чуя так відреагував і тоді Морі йому все розповів але перед тим як розповісти в чому справа Огай звичайно лаяв на Дазая.Шатен зрозумів,що надіяв,чому Чуя так поводився,тому він поїхав у будинок в якому раніше жив Чуя з батьками.
Накахара раніше жив у багатоповерхівці, але після того, що сталося на випускному, їм довелося переїхати.Чому саме туди тому що Морі вирішив що Чуя буде там він уже хотів звідти зістрибнути але йому не вдалося тому Морі подумав сто Чуя зараз спробував зістрибнути з відтти.
Дазай швидко піднявся на верх і побачив постать хлопця його волосся розвивав вітер.Чуя обернувся і побачив Дазая він спробував відійти назад але через те,що він був на краю багатоповерхівки хлопець упав.Дазай без роздумів розбігся сльози полилися самі собою, але вони не потекли по щоках, тому що вітер їх роздмухував у польоті шатен обійняв Чую той пустим поглядом дивився на шатена.
–Чуєнька,чому?Чому ти мені не сказав?–сльози текли з очей дазая але не на Чую який був знизу,а верх
–А що говорити те, що мене зґвалтував мій однокласник тому я нікого не підпускаю до себе–емоцій на обличчі Чуї не було.Він спокійно говорив про минуле, що було дивним для нього
–Це було у минулому і не всі такі як він
–Але ж ти такий як він–у рудого хлопця був порожній погляд у якому можна побачити огиду від шатена від його карих очей і від нього самого і це не дивно, оскільки він не знає що було насправді
–Як він ти про що взагалі?–Дазай нічого не розумів
–Але ж ти мене теж зґвалтував,я ж тільки для цього потрібний –так само без емоційно відповів Чуя
–Що?!Все було не так, ти чіплявся до мене в барі ми поїхали до мене додому та там я дав тобі снодійне–Дазай не став говорити,що хотів з ним переспати і таке інше–І тим більше мені твої очі дуже подобаються вони дуже красиві
–Правда?–в очах Чуї з'явився вогник
–Звичайно вони настільки красиві, що я можу дивитися на них вічно до кінця життя–слова Дазая були щирими. Кожного разу коли хтось казав,що люди з геторохромією не красиві,він не розумів чому люди так думають тому, що Осаму вважає,що люди з гетерохромією мають не земну красу
–А як ти мені поясниш багаточисельні сліди по всьому тілу?–про це Дазай не подумав але вже й не потрібно так як вони впали.Впали і не вижили...
Ви запитаєте як так Дазай же поідеї повинен вижити так як під ним був Чуя.Все просто Дазай знав,що ось ось вони приземлятися якщо так можна сказати тому відпустив Чую і вже падав поруч з ним.
Тіла молодих хлопців похоронили поряд, як цього й хотів Дазай
_______________________________________________
Грусненько якось,але що вдіяти... Сподіваюся вам сподобався цей фанфіктгк: П'яна маячня
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гетерохромія
FanficЧуя народився з хворобою, а саме з гетерохромією а також у Чуї з народження поганий зір і він вимушений носити лінзи або окуляри, але це не через гетерохромію.В основному Чуя носить лінзи так як це практичніше ніж носити окуляри,але у хлопця є і оку...