Sinirden kemirdiğim dudaklarımı fark etmeden dişlediğimi anlamamla demir tadıyla yüzümü buruşturdum. Kitaplarımı kütüphaneye getirmiş, bazılarını geri vermiştim. Kızlar abimgille her zamanki gibi çimenlerde otururken bense kitaplarla uğraşıyordum.
Üzgünüm çocuklar ama finaller beni bekler, büyük kulaklıklarımı boynuma indirip, önümdeki sayfaları çevirdim. Bir kaç soru lazımdı. Onları inceliyordum. Lisa ve Bay jeon olayları yüzünden resmen depresyona girecektim. Lisa ne kadar bir şey yok dese de onunda hoşuna gidiyordu.
Düşündüğüm şeyle yüzümü ekşittim. Hadi ama ya, elimdeki kalemi sinirle sıkarken fark etmeden ucunu kitaba çok bastırıp, ucu kırmıştım. Kalemliğimden uç ararken bir elin bana uzattığı uçla veren kişiye baktım.
" nasıl bu kadar kurtarıcı bir melek olabiliyorsun "
Jin oppanın dediğim şeye karşı yan gülüşüne karşılık önümdeki kitaba döndüm. O da yanımdaki sandalyeyi çekip, bana döndü.
" yardım edebilirim istersen, " Dediği şeyle önümdeki soru dikkatini çekti. Ona hayranlıkla baktığım an " biliyorum Yun çok yakışıklıyım " gülmeden edememiş, göz devirmiştim.
Yüzünü daha da yaklaştırıp, soruyu gösterdi. " bunlar çıkar, bak şimdi " soruyu anlatmaya başladığında pür dikkat onu dinlemeye koyuldum. Onun anlatışı kolay ve kısa sürmüştü. Pratik yollardan o kadar iyi anlatmıştı ki teşekkür etmiştim.
Çok durmadan diğerlerinin yanına gitmek istemişti ama ben reddetmiştim. Onu göndermiş, kendim tek başıma çalışmaya devam etmiştim.
Yarım saat daha çalıştıktan sonra bizimkilerin yanına gitmeye karar verdim. Kitapları kapatıp, üst üste koyup hasır uzun siyah çantama koydum. Kulaklığımı kulağıma koyup, müzik açtım.
Kütüphane kalabalıklaşmıştı. Nöbetçi öğretmen bugün bayan lee olmuştu. Bay jeon çoğunlukla burada dururdu onu göremeyince şaşırmıştım. Okunma kitaplarına göz gezdirirken bir tane almak istedim. Bu aralar tarih gibi şeylere yoğunlaşmıştım. Kendimi o tür şeyleri bakarken bulduğumda tam istediğim kitabı gördüm. Kitabı tutmamla çekememem bir olmuştu.
Diğer taraftan birinin kitabı kendine çekmesiyle sinirlenip,
" Hey ilk ben buldum kitabı, çek elini " demiş daha Kim olduğunu bilmeden diklenmiştim. Kitabı bi çırpıda ondan aldığımda keyifli gülümsememi sundum kitabıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐢𝐧 彡 𝕵𝖏𝖐
FanfictionŞuan Profesör öğrenci değildik. Ve ne kadar doğru olabilirdi ki dudaklarının dudaklarımla dans etmesini istemem.