Çaresizlik

7 1 1
                                    

Selammmm ilk kez yazıyorum hemde ne yazacağımı bile bilmeden şimdiden okuyanlara teşekkürler 💍🫀

24.07.2023

Koşuyordum, saatlerdir koşuyordum, nefessiz kalsamda,
Bacaklarımı artık hissetmicek duruma gelsemde, koşuyordum.

Nereye gideceğimi bilmeden koşuyordum.

Evden öyle bir can havliyle çıkmıştımki ne yapacağımı, nereye gideceğimi bile düşünmeden.

Bu gördüklerim kaldırabilecek şeyler değildi biliyordum yapamazdım kaldıramazdım.

Babamın beni bulmaması gerekirdi ,hayır beni bulamayacaktı .

Ah canım annem yerde kanlar içinde yatıyordu ,ben nasıl bırakıpta kacmıstım,birsey olmamıştır demi hayır olmamıştır, umarım olmamıştır kendimi öyle
Avutuyorum.

Bi anlık cesaretle koşarak bi taksi durdurdum ve evin adresini söyledim ne kadar babamdan korksamda annemi öylece bırakamazdım, canım annemi öyle bırakamazdım .

Bir saat sonunda taksi evin önüne varınca hic durmadan indim.

Koşarak  çıktım yukari çok korkuyordum hemde çok.

Babam gerçekten çok kötü bir insandı anneme bosanmadan önce her zaman şiddet uygular ağza alınmayacak laflar ederdi.

Ben sekiz yaşlarındayken annemi ölduresiye dövmüstü bende bir şekilde polislere ulaşmıştım babamı götürmuslerdi ama annem korkusundan şikayetçi olamamış sokakta darp edildiğini söylemisti ifadesinde.

Babam gelince beni karanlık, çok karanlık bir depoya götürmüş beni orada bir hafta boyunca ölüme terketmisti.karanlıktan bu yüzden çok korkarım.

O günden beridir ki babamdan çok korkarım annem ben 20 yaşıma geldiğimde o pislikten bir şekilde kurtulmayı  başarmıştı ama Babam bizi asla rahat bırakmamıstı.

Babam gerçekten karanlık işler ceviriyordu çok tehlikeli bir insandı.

Ondan nefret ediyordum.

Tam kapının önüne geldiğimde kapının açık olduğunu farkettim , Babam annemi öylece bırakıp gitmismiydi .

Babam annemi yine ve yine öldüresiye dövmüştü bu sırada annemin kafası sertçe mutfak tezgahina çarpmıştı annem orada öylece bayılmıstı, Babam eline bıçağı alıp üstüme doğru yürümeye başlayınca kendimi dışarı atmıştım.

Ve bunların tek nedeni babamın annemle tekrar evlenmek istemesi annemin kabul etmemesiydi.

Mutfağa doğru koştum annem yoktu annem neredeydi, annem yoktu.

Arkamı döndüğümde babamın o iğrenç yüzüyle karşılaştım evet korkmuştum hemde çok, ama cesur durmalıydım,annem için bunu yapmalıyım.

"Güneş kızım hoşgeldin "dedi bana Babam o iğrenç sesiyle "Annem nerede nereye götürdün onu bayılmıstı, iyimi annem" diyerek bağırdım iğrenç bi kahkaha patlattı

"Annene bu kadar değer verdiğini bilmiyordum Güneş peki Baban peki ben bana ne kadar değer veriyorsun güzel kızım " ağlamaktan gözlerim şişmisti bunu hissedebilirdum.

"Seni neden seveyim Serkan, pardon baba Allah senin belanı versin ,Annem nerede diyorum sana iğrençsin sen pislik nefret ediyorum senden"

Yere çöktüm

Babam benim üzerime doğru gelmeye başladı eğildi konuşmaya mecalim kalmamıştı. Annem neredeydi.

Tam o  sırada gözlerim kapandı gerisi tamamen karanlıktı hic bir şey hatırlamıyordum.

&&

Gözlerimi açtığımda yine oradaydım , sekiz yaşındayken babamın beni ölüme terketigi yer o depo,çok korkuyordum buradan ,çok korkuyodum karanlıktan bu sefer dayanamazdım .

Babam buradan çok korktugumu biliyordu.

Kapı açıldı Babam geldi ,Serkan Demirer ,Babam olacak o iğrenç adam ,konuşamıyordum halim kalmamıştı.

Elimi ,ayağımı bağlamışlardı.

Egildi "Nasılsın Güneş iyimisn kızım."

"Annem nerede " diye haykırdım meraktan ölecektim

"Annen suan sadece beyin kanaması geçiriyor, bisey yok yaşaması biraz zor doktorlar onunla ilgileniyor"

"Allah senin belanı versin anneme birsey olursa yemin ederim,seni kendi ellerimle öldürürüm anladınmı,seni öldürürüm "

"Anneni sana göstereceğim, ama tabiki bir şartım var "

"Ne , ne isteyeceksin"

"Borcum var,ödeyemiyorum beni öldürecekler"

"Geber" diye bağırdım

"Borcun sahibi ile evlenirsen ben ondan kurtulurum, sende annene kavuşursun "

Bunu kabullenmek zorundaydım yoksa annemi bana göstermezdi.

Baska hicbirsey söylemeden çıktı sabaha kadarki vakti ağlayarak geçirdim çünkü karanlıktan çok korkuyordum.

Kapı uzunca bir süre sonra tekrar açıldı sanırım sabah olmuştu.

Birkaç adam beni bir anda kaldırıp bir odaya götürdüler
Bu depo babamın evinin içindemiydi, sanırım öyleydi 

Hic birsey söylemeden  beni odaya bırakıp ,kapıyı kilitleyip çıktılar.

Yatağın üzerinde bir not vardı,aldım elime

"Güneş, kızım bir saate hazır ol  evlenecegin adamla yemeğe çıkacaksın "

                                              "Baban ,Serkan Demirer"

Annemi görmek için tek sartı kabul etmek zorundaydım

Masanın üstünde makyaj malzemeleri , yatağın üstünde kıyafetler hepsi şık kiyafetlerdi.

Üstüme kırmızı , mini ,yırtmaçlı bir kıyafet geçirdim

Ayaklarıma yine kırmızı bir topuklu,ķıpkırmızı bir ruj sürmüstüm onun haricinde makyajım sadeydi, saçlarımı at kuyrugu şeklinde sıkıca toplamıstım.

Aynaya baktım gerçekten çok çekici görunüyordum.

"Kapı çaldı. Takım elbiseli bir adam artik gitmemiz gerektiğini söyledi , peşinden ilerledim.

Tam kapıdan çıkarken bahçede bir kac arabanın takım elbiseli adamların olduğunu gördüm ,Babam onlardan bir tanesini eve davet ediyordu diğerleri koruması olmalıydı.

Pek dikkat etmedim ,ama tek gördüğüm arabaya bininceye kadar başlarındaki adamın beni süzdügüydü.

&&

Evettt ilk bölüm bitti,begeniseniz lütfen yorum yapın,benim için gercekten önemli

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığın İçindeki Güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin