אין זמן למשחקים - רמו פרק 1

43 3 1
                                    

רמו

הכיתי באגרופי על השולחן בעצבים, ״איך לעזאזל לא מצאת את היפני המזויין הזה?! ג׳ימ, יש לך בסך הכל יומיים למצוא לי את המזויין, אחרת יש נסיבות אחרות שזה יכול להגמר .״ אמרתי בטון של הקאפו וניתקתי. ״וואו אחי, אתה חייב זיון.״ נייט אחי, אמר בגיחוך. לא היה לי זמן לגיחוכים עכשיו, אבל אני באמת לעזאזל חייב זיון עם מייקלה, מייקלה היא אחת מהחשפניות במועדון שלי, עם הגוף הלוהט שלה.
״לך למייקלה אחי, אני אטפל בעניינים.״ נייט אמר. ״בסדר, לעזאזל כל בעיה שצצה, אתה מתקשר אליי, כל פרט קטן על היפני שחמק מבין ידי, ואני בא, שמעת אותי?״ אמרתי במבט קר. ״כן אחי, לך תהנה״ אמר והחניק צחקוק. אני תוהה לעצמי איך אנחנו פאקינג אחים.

הגעתי אל המועדון NIGHT FUCK ועקפתי את הטור, אנשים לא הוציאו מילה שראו במי מדובר. השומר מיד נתן לי להכנס, העפתי מבט מהיר על כל האנשים שמסביבי, אבל לפני שהספקתי לעשות משהו, זרועות נחו על צווארי. מייקלה. ״מותק, אני כל כך התגעגעתי אלייך..״
מקיילה אמרה ונישקה את העורף שלי. ״בלי נשיקות מזוינות לעזאזל, אנחנו לא ביחד, ואני לא רוצה שיראו אותי עם אחת כמוך, את פה רק בשביל לענג אותי, ולעשות מה שאני אומר לך, ברור מייקלה?״ שאלתי. ״כ-כן, תרצה שאענג אותך?״ שאלה במבט פלרטטני. ״תחכי לי במשרד, יש לי כמה עניינים לסגור פה.״ אמרתי בטון קר והיא ביצעה.
ילדה טובה. את עייני תפסה בחורה במרכז הרחבה, רוקדת כיאלו היא לבד במועדון, ואלוהים, היא הייתה סקסית. היא לבשה שמלה לבנה מסאטן, עם קטפיות מאוד דקות, שיערה בלונדיני וארוך. עיינה ירוקות חומות. רגלייה בלתי נגמרות. השדיים שלה מדהימים, והתחת שלה באותה מידה. כל מבטם של הגברים עבר על הבחורה, לעזאזל, שיתרחקו. היא פשוט הייתה עוצרת נשימה, אבל אסור לי לפתח רגשות לאף אחד ובטח למישהי שאני לא מכיר, אבל אני אחקור עליה. ואז נזכרתי שיש לי זיון לבצע, אבל כשנכנסתי למשרד מצאתי את מקיילה על הברכיים ונייט עומד מולה ומושך בשיערה והיא מוצצת את הזין שלו. ״מ- מה אתה עושה פה?״ שאלה מקיילה בפחד. ״מה אני עושה פה?! מה נראה לך שאת עושה זונה?״ שאגתי. ״כ-כלום אני מצטערת.״ אמרה והתלבשה ויצאה. ״תתלבש מטומטם״ צעקתי. ״טוב, הבחורה מוצצת גרוע, איך לא החלפת אותה בפעם הראשונה?״ שאל נייט.
״זה לא קשור עכשיו, אני צריך שתחקור לי על מישהי״ אמרתי בגלגול עיינים. ״מי?״ שאל. ״בוא, אני אראה לך״ אמרתי ויצאנו מהמשרד. הצבעתי על הבחורה כשנייט לידי. ״אה, אני מכיר אותה. זאת היילי בליקסון, עם האבא השיכור שמרביץ לה ולאבא שלה כל הזמן״ אמר במשיכת כתפיים. ״מה?!״ שאגתי והמון עיינים הופנו אליי. ״תעיפו את העיינים שלכם, אלא עם בא לכם להתעסק איתי״ אמרתי בטון מאיים וכולם התסובבו חזרה. ״אני אהרוג את אבא שלה!״ התעצבנתי. ״אבא שלה זה אלפונסו בליקסון, הוא גם קונה מאיתנו סמים הרבה״ אמר.
״מחר, הוא בבור.״ פקדתי. ״כן בוס.״ אמר ויצא מן המועדון.

לעזאזל, למה הבחורה הזאת כל כך משכה אותי? מה נסגר איתי? אסור לי להימשך לנשים. מתי שהוא אני אתחתן בנישואי שידוך. וגם שם אני לא אביע רגשות. אבל לעזאזל, זאת בסך הכל בחורה. אמרתי לעצמי שוב ושוב. יש לי דברים הרבה יותר חשובים על הראש מאשר לחשוב על הבחורה היפה מהמועדון.




*לא חלק מהסיפור!!* האם אנחנו מריחים פה ספר מאפיה חדש? אכן כן! או יותר נכון, סדרת מאפיה חדשההה??? בדיוק כןןןן פעם ראשונה שאני כותבת מאפיה, מקווה שיצא טוב! בנתיים יצא ממש סבבה! אני מתה עליכם, ותודה על הערכה בספרים שלי! פרק הבא ב10 כוכבים. אוהבת מלאאא ומעריכההה יהל❤️

*מזכירה,פרק הבא ב10 כוכבים*

my bad guy (1)Where stories live. Discover now