Hikaye tanıtımı

2 0 0
                                    

Evet başlamadan önce elbette ki hikayeyi ve evreni tanıyalım^^

Anime: Heroine (ana karakter) hafızasını kaybetmiştir. Kendine geldiğinde Orion adında uçan bir ruhla karşılarşır ve size hafıza kaybınıza kimseye bahsetmemeniz gerektiği konusunda ısrar eder.

_ Animede her 2- 3 bölüme ana karakter başka bir paralel evrene ışınlanır.

_ Heroine olaylar karşısında oyundakine kıyasla daha çekimser yaklaşır. ( Ki bu nedenle birçok kişi ana karakterin aptal olduğunu düşünür)

_ Anime oyundaki kötü sonlardan oluşan olaylar silsilesinden oluşur. Tek fark animede Heroine kötü son aldığında farklı bir evrene geçiz yapar.

Oyun:

Not: Ben bu kitabı Amnesia Memorise göre yazacağım yani diğer oyunlarla ilgili hiç bir bilgiye sahip değilim.

_ Animeye kıyasla oyunda başlangıçta Orion ile farklı bir boşluk tarzı bir yerde karşılaşırız. İlk başta öldüğümüzü sanıp çok korkar ve cezalandırılacağından bahseder.

_ Oyunda başlangıçta 4 farklı evren vardır. Fakat 4  evrenin her birinden Good eding/ Normal ending aldıktan sonra Joker evreni yani Ukyo rotası açılır.

_ Oyunda evrenler şöyledir; Heart, Diamond, Spades, Clover ve son olarak Joker evrenlerini seçebilirsiniz.

_ Seçtiğiniz her evrende bir karakterle sevgili olursunuz. Sırayla rotalar şunlardır:
Heart: Shin
Diamonds: Thoma
Spades: Ikkı
Clover: Kent
Joker: Ukyo

Umarım sevmişsinizdir şimdilik aklımda kalan bunlar eksikler varsa yorumlar kısımında bahsedebilirsiniz eklerim❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Amnesia bilgi köşesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin