2 farklı şehir birbirinden şimdilik haberi olmayan 2 insan..
- Sabah uyandığımda her zamanki gibi günaydın öpücüğü ile uyanmıştım Sevgi Sultanımın. Aslında çok uykucu biriyim yakınlarımın bana dediği lakaplardan biri de bu zaten "uykucu". Yalan yok uykuyu çok seviyorum hatta ağır uykum vardır kolay kolay uyanmam normalde.
Uyandiktan sonra her sabah olduğu gibi tuvalet banyo filan halledip işlerimi pijamalarimla indim aşağıya .
Annem yine doldurmuş masayı sabah sabah kalkıp bana kahvaltı hazırlama zorunluluğu yok ama kıyamiyor hazırlıyor ışte canım benim yaa. O uykuyla benim hazirlamayip aç aç okula gideceğimi biliyor çünkü. Normalde aç bile gitse insan birşeyler almadan durabilir birkaç saat değil mi? Ben öyle değildim işte. Bünyem kaldırmadığı an hoop düş neyseki şişko değilim de kolay taşıyabiliyorlar. Düşünsenize 80-90 kilo filan olduğumu vala sırf o taşıyanlara acıdığım için bile zayıflamak isteyebilirdim yani ajsjd
Neyse ışte güzelce bir kahvaltımi ettikten sonra yukarı çıktım üstümü değiştirmeye neyseki bugün cumaydı. Yanii serbest kıyafet günü. Malesef daha kış ayında olduğumuz için şort filan giyemiyordum daha. Ama sevindirici birşey varsa oda 15 tatile az kaldığıydı.Altıma siyah kot pantolon, üstüme de mor bir kazak geçirdim. Mor en sevdiğim renkti. Daha sonra mavi ve kırmızı gelirdi ama tabi diğer renkleride severdim ama onların yeri ayrıydı genelde dolabım olsun odam olsun bu 3 renk hakimindeydi. Mont ve atkımı da aldıktan sonra annemi öpüp çıktım dışarı. Dışarıda biraz bekledikten sonra sonunda geldi benim yakışıklım.
-Yakışıklım dediğime bakmayın sevgilim değil o benim en yakın erkek arkadaşım Buğra. 5 yaşından beri iyi kötü her anımda yanımda olan benim canım arkadaşım dostum olmayan abim gibi . Bugra gelir gelmez her zamanki gibi elimden öptü ilk vovv bugün yine güzelsiniz hanımefendi diyip sarıldık. Şapşal bu çocuk ya insanın morali kötüyse de onun yanında öyle olmuyor nasıl beceriyorsa bir yolunu bulup beni iyi eder genelde. Her kıza nasip olmaz böylesi. Zaten okulda da kiskanirlardi bizi , dostluğumuzu. Kiskanilmayacak gibi de değiliz zaten canım catlasinlar ahaha :D
Lay Lay lom sacmalaya sacmalaya okula vardık sonunda. Bugra ile aynı sınıftaydık çok şükür hatta sıra arkadaşımdi. Bizim gibi bir ikiliyi kim ayirabilirdiki zaten. Zil çalana kadar kantinde oturduk biraz. Bugra sıcak çikolata aldi ikimize. Zaten çikolatanın her hali makbuldur. Yeterki çikolata olsun.
Bugra çikolataya olan sevdami bildiği için arada yaptığı öküzlüklerden sonra çikolatalarla affettirirdi kendini yada beni tikimle tehdit ederdi hayır dersem başlardı gıdıklamaya malesef ki çok gıdıklanan biriyim. O yüzden sonunda dayanamayıp tamam tamam affettim dediğim zaman anca bırakırdı .
Biz sıcak çikolatayı bitirdikten sonra arkadan biri Badeeeeğğ diye bağırıp sırtıma atladı. Kim olduğunu tahmin etmek o kadar zor değildi. Bizim ikilinin bide 3.üyesi vardı Eda. Çatlak filan ama iyi bir kızdı severdim kendisini. Edaylada ortaokuldan beri yakindik . Zaten ondan sonra mahşerin 3 atlisi gibi hep beraber olduk ayirabilene aşk olsun.
Eda sırtıma atladiktan sonra neyseki düşmeyip dengeyi sağlamıştık. Sınıfa kadar böyle gittik Bugra da yanımızda tabi güle oynasa geldik sonunda. Sevgili (!) sınıfımiz 10-D ye. Ya tamam güzel bir sinif ama bazı kişiler sağolsun sinifin hatta okulun güzel kısmını yok ediyordu resmen.Normalde 9.sınıfta yapılan alan seçimleri bizim şansımıza 10.sınıfa atıldığı için hala 9 10 herkes sayısal dersleri de görüyorduk. Ve ilk ders bilin bakalım hangi ders? Malesef ki Fizik.. Fizik hocasını o kadar çok seviyorum ki anlatamam!!!! Adam zaten hobit gözükmüyor resmen.ss. Ya bir insan gelir gelmez bağırmayi sinirli olmayı nasıl başarıyor cidden anlamıyorum. Sizi hiç sevmedim hocaaam hiç de sevmicem uyuz diye bağırmak istiyorum göt yemiyor tabi yürek de yemedigime göre devam..
Derste dediğim gibi ben Bugra ile oturuyorum Eda da Sinem diye bir kızla oturuyor bu dönem geldi bizim okula iyi bir kız ama yine de bizim gruba girmek öyle kolay değil sonuçta . Yine de yeri geldi mi yanlız bırakmıyoruz onuda tabiki. O giciklarin aksine Sinem bir melek çünkü.
Ve sanırım bu melekligi tek farkeden ben değilim. Bizim sinifin tatlı, utangaç çocuklarından olan Can. Genelde Sineme bakarken yakalıyorum hep. Benim onu gördüğümün farkında ama napsin ne kadar bakmamaya çalışsada olmuyor tabi. Açılsa birşey olacak sanki dünyanın sonu gelecek de bizim mi haberimiz yok? Ahh nolacak bu yeni nesilin hali canım.ss
Candi Sinem di derken ders bitti tabi. Birkaç ders aynı sıkıcılıkta devam etti. Özel okul bile olsa okul okuldur sonuçta
Cuma gününün güzelliklerinden biri daha seçmeli dersler de bugün öğle arasından sonra biz de sınıflara geçtik ben, Bugra, Eda ve sinem aynı seçmeli dersleri seçmiştik . Önce müzik sonra tiyatro.
Bugra her türlü gitarı profesyonel bir şekilde calabiliyordu. Hayatımda gördüğüm en iyi gitarist ya çocuk ve genel olarak benim gitaristim. Genelde kızlar Buğra için ölüp biterken o benim bestim,sıra arkadaşım ve gitaristim ne kadar şanslıyım yaa :D tabi bide okulun solisti olan ben. Aslında biz dört kisi olarak baya baya yetenekliyiz ya. Ben solist, Buğra gitarist, Eda keman çalıyor , Sinem ise piyano çalıyor. Okulumuz her konuda iyiydi zaten özellikle müzik. Sesi güzel olan kişiler vardı tabiki ama ne zaman bir yarışma olsa ben olurdum başta ve gerisi de bizim tayfa birkaç kişi daha olurdu baterist, 2. Gitarist filan.
Bugün yine şarkı söyleye birşeyler çala çala bitirdik. Tiyatro hocası bugün gelmediği için bütün dersleri ve cuma gününü bitirmiş olduk yasasiin :Dd
Evlere dağıldıktan sonra güzel bir banyo yaptim sonra akşama kadar uyudum bir guzel. Uyandığımda telefonum mesaj delisi olmuştu. Ona da yazık ama yaa.ss Baktığımda mesajlara Whatsaap grubu yüzünden böyle olduğunu anladim tabi grup dışında da mesajlar vardı ama çoğunluk gruba aitti ne ara konuştular bu kadar anlamıyorum ki. Gruba girdiğimde pek tanıdık yoktu 20 kişiydik. 2si antalyadandi daha doğrusu benim tanıdığım 2 kişi vardı. Mesaj attım Herkese selaam diye Ece hemen cevap verdi tabi oo hoşgeldin uykucu sonunda ajsjd yazmıştı biliyor tabi kankasini ajsjd Herkesle teker teker tanışmaya başladım grup güzele benziyordu. Sonra Doğaç diye bir çocuk da mesaj atmıştı oda yeni geliyordu. Çok canayakın biri belliydi. Nedenini bilmiyorum ama bana yakın davranıyordu belki de bana öyle geliyordu. Bana öyle geliyordur caniim napsin taş kaya meteor gibi çocuk beni. Saat 2 -3 e kadar konuşmalar devam etti ve herkes uyumaya gitti. Ben Doğaç'ın, Doğaç benim ruh öküzümüz olduğunu bilmeden bizde uykuya dalmıştık ve artık herşey daha güzel olacaktı hiçbir şeyin farkında olmadan..