Keesokan harinya, seperti biasa Jieun akan menjemput Eunri dirumahnya untuk ke University. Tiba2, mereka terserempak dengan Kris. Lantas, Eunri menarik tangan Jieun untuk pergi dari situ. Jieun tahu yang Eunri masih marah dekat Kris, kerana memukul Luhan semalam.
Apabila mereka telah sampai di University, Jieun pergi ke tandas sebentar lalu meninggalkan Eunri di kantin. Ketika Eunri keseorangan, Krystal datang berjumpa dengan Eunri.
Eunri: Ada apa kau nak jumpa aku?
Krystal: Aku nak cakap sikit ngan kau. Kau ni memang tak reti bahasa kan. Bila aku kata kau jangan teruskan hubungan, kau teruskan jugak. Kau ni memang cari nahas.
Eunri: Tak ada siapa yang boleh pisahkan kitaorg berdua kecuali kematian.Eunri pon beredar dari situ dan menuju ke kelas. Selepas Jieun keluar dari tandas, dia dapati Eunri tiada disitu. Lantas, dia menuju ke kelas. Ketika dia masuk ke dalam kelas, dia dapati Eunri sedang kemurungan seperti ada masalah. Mujurlah waktu itu Luhan disisinya. Jieun pon duduk di tempatnya, tiba2 seseorang mengejutkannya dari belakang.
???: Ba!
Jieun: Aaa!!!
???: Hahaha...
Jieun: Ish!!! Awak ni Baekhyun terkejut saya. Nasib baik saya tak ada heart attack tau. Kalau tak dah lama saya mati.
Baekhyun: Kalau awak mati siapa yang nak duduk sebelah saya?
Jieun: Suruh la hantu saya duduk sebelah awak.
Baekhyun: Nampak sangat awak tak suka saya...
Jieun: Tak la saya gurau je.Mereka bergurau di dalam kelas. Bagi Jieun, Baekhyun telah membuatkan dia seperti orang yang paling bahagia dalam dunia. Kerana sebelum ini, dia tidak pernah berkawan dengan mana2 laki.
Tbc
YOU ARE READING
Exotic In Love
FanfictionExotic In Love merupakan sebuah cerita yang mempunyai keunikan tersendiri dalam setiap percintaan & persahabatan mereka semua. Teruskan membaca cerita ini. Casting by: Luhan • Eunji Baekhyun • Jieun DO • Kaeun Kai • Hana Kris • Kystal