YARALARIMI SAR ONUR..

30 5 21
                                    

Annem perdeyi açtı ve yüzüme gelen güneş ışığıyla uyandım
"Anneee kapat şunuu"
"Saat 12.00 kalk markete kahvaltılık bir şeyler almaya git"
Üzerimdeki pijamaların vücuduma yapıştıgını hissedebiliyordum saçımın birbirine dolaşmasını da yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp dogruca marketin yolunu tuttum markete geldigimde marketteki servet abi bana sakacı bir sırıtma ile
"Oo hayrolsun neho yeni mi uynadın uykundan" Kafamı asagı yukarı salladım esnememden belli oluyordu zaten Annemin istedigi 2 ekmek ve 5 yumurta ile marketten çıktım sitenin içndeki aynadan kendime bakıp bu ben miyim? Diye sordum kendi kendime servet abi tanıdık zaten o bisey demez kimse görmeden eve gideyim bari hazır 1 2 3 dedigim an bizim kata yol aldım o sırada onurların katında cebimdeki bütün bozuk paralar yere saçıldı bi bozuk para kattan asagı düsüyordu tutayım derken ayagım takıldı dengem bozulmasın diye onurların ayakkabılgından tutundum ayakkabılıkta benimle beraber çöktü o sırada binayı bir gürültü aldı kapıyı açan ilk onur oldu
"Neho ne oldu o seste neydi iyi misin?" Dogru ya size onurdan bahsetmedim:) onur siteye tasındıgından beri gözüm ondan baskasını görmüyor o kahverengi yumusak sacları gözündeki o ışık beni sonsuzluga götürüyordu onurun annesi benim annem ile konusup onuru bizim sınıfa aldı bu da benim için çok büyük bir şanstı ona daha yakındım annem onurlara giderken bende onunla giderim onurla tek konustugumuz nokta derslerdi ve bu bizi daha çok yakınlastırıyordu bi kez bana müzik zevkim güzel oldugunu söylemişti işte o zaman dünyalar benim oldu.. neyse konumuza dönelim onur bana şaskın halde bakıyordu kim olsa aynı tepkiyi verirdi dilim tutulmustu ne dicegimi bilemedim yutkundum ve agzımdan sadece şu kelimeler mırıldandı "Özür dilerim.." onurda gülüp "Bende özürünü kabul ederim:)" diyip bana elini uzattı elinden tutup kalktım ve suanki pijamalarıma bakınca ekstra utanıyordum yere düsüp kırılan yumurtalar her yere saçılmıs bozuk paralar olmadan eve nasıl gidicem diye düşünürken onur bana bakıp "Sanırım annem koli ile yumurta almıstı yumurtalardan bi kaçını vermem senin için kusur olmaz dimi?" "Hayır aksine mutlu olurum" o sırada bozuk paraları topladım ve onur bana yumurtaları verdi eve gidip eşyalarımı anneme verdim "Nehir kızım marketi satın aldın sanırım ne bu evrak felan mı imzalamak?" "Yok biraz işim çıktı o kadar" kahvaltımı yapıp dogruca valizimi hazırladım yarın ki gezi için çok meraklıyım onurunda o geziye gelecek olması beni yerle bir ediyordu hemen yarının gelmesini istiyordum ve onurada bir özür borcluydum bu olaydan sonra Sinemin beni araması ile onurla olan hayallerim bi anda toz duman oldu telefonu açtıgım an sinem konusmaya basladı "Kanka sen gelicektin dimi geziye biliyormusun o gezide sadece bizim sınıftan 9 kisi olucak"
bu dokuz kişiler;
Onur
Nehir(Ben)
Sinem
Ebrar
Kayra
Yagız
Emir
Duygu
Azra
"Kanka peki bu bilgi benim ne işime yarıcak?" "Kızım aklını topla onura açılabilmen ve yakınlaşabilmen için bir fırsat bu?" "Ya yakınlaşayım derken kendimden uzaklaştırırsam?" "Kızım bence bu fırsatı kaçırma derim neyse aşkom beni berk arıyor kapatmam lazımm" dedigi an telefonu yüzüme kapattı berk sinemin biricik sevgilisi umarım mutlu olurlar ne diyim yani? Dısarı cıktım o sırada onurla karşılastım onura selam verdim o ise bana gülümseyerek kafasını salladı mesajlarıma görüldü atıyordu sanırım benimle konusmak istemiyordu peki ya neden? O kadar mı kötüyüm sevdigim çocuktan görüldü yemem koyuyordu işte Onurla biz asla olamıycaktık biz denen birşey asla olmuycaktı dısarıda bizim sitedeki kızlarla dolaşıyorduk onur ise etrafta gözükmüyordu akşam çökmüştü etrafa eve gittim yatagıma uzanıp düsünmeye basladım ah onur nasıl bagladın beni bu kısa süreç içinde kendine? Bi anda mesaj geldi bu onurdandı evren sesimi duyduu

16:09
Onur sende gelicektin geziye bana gezide neler gelicegine dair bazı şeyler atar mısın?

21:12
Mesajına görüldü attıgım için kusura bakma işlerim yogundu yazacak vakit bulamadım hoca gruba atmıstı ordan bakabilirsin.

21:12
Ben senden istiyorum ya hani/
Ben hocanın attıgı mesajı silmişimde

21:12
Ha anladım bekle göndereyim
İletildi

21:13
Saol onur:)

Son görülme 21:15

Bu nasıl bir konuşma ya off ben konuyu açmaya çalısıyorum o ise kısa kesiyor neyse geç oldu uyuyayım Yarın çok çabuk gelmişti bi anda kendimi otobüse binecekken buldum sinem beni dürttüp "kanka ben inanıyorum simdi git onura yanına oturabilirmiyim de" "Ne?! Hayır asla olmaz nasıl diyim ben belki yanına emirin oturmasını istiyor?" "Kızım denemeden hemen olumsuz seylere kapılmasana bi git söyle en fazla ne olucak" "Bilmiyorum.." otobüse bindim ve cesaretimi toplayıp onurun yanına gelip "Onur yanına oturabilirimiyim!" İlk önce şasırdı ve sonra hafif gülümseyip "Ah tabiki" diyip kafasını yeniden cam kenarına çevirdi yol boyunca hiç konusmadık konuyu ben açtım "Onur dünki olay için özür dilerim" "Gerek yok unuttum bile" "Ah öyle mi? Iıı sey saol yinede" "Bişey degil" vardıgımızda herkes kendi çadırına geçti çok az kişiydik ben sinemle aynı çadırdaydık onurda aynı sekilde emirle emir onurun en yakın arkadası buna şasmamalıydım akşam yemegi için bütün sınıflar toplandı fehti hoca bütün sınıfları ayrı noktalara dagıttı bizim sınıf ise ormanlık bir alanda çöp,çalı,kozalak v.b toplıcaktık Sinem hemen söyledi "Bence ayrılmayalım yoksa kayboluruz" hepimiz onayladıktan sonra toplu bi sekilde yürümüye başladık gece çoktan çökmüstü kamptan baya uzaktık ben yagıza ciddi bi sekilde bakıp "Yağız dogru yolda oldugumuza emin miyiz? Pek o şekilde gözükmüyor burasıda neresi? Ayrıca" Yagızda benim gibi soguk ve ciddi konustu"Çocuklar telaşa kapılmayın surda bir magara gibi bi yer var orda biraz dinlenelim sonra devam ederiz" onur sırtındaki cantayı cıkardıp bana çikolata ikram etti teşekkür edip yemeye basladım herkes yağızın üzerine gidiyordu "Bizi nereye getirdin böyle?" "Bilmiyorsan neden buraya getirdin?" "Kaybolduk gördün mü?!" Ben ayağa kalkıp öksürdüm ve söylendim "Çocuklar sessiz olun bu geceyi bu günlük burda geçirelim yarın başımızın çaresine bakarız" herkes o kadar yorgunduki uyudular ben ise karanlıktan ve bu seslerden ürkülmüstüm..

Diger bölüm tanıtım:
Gruptan bi kisinin kayıbı bizi endişelendirmişti hemen çadıra varmalıydık bu yerde öylece kalamazdık..

Soru:Sizce ilk kurban kim olucak?

Ateş BöcekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin