1 fejezet/ 1 rész

13 0 0
                                    


A nyaramnak befellegzett nincsenek bulik csak mert az a szemétládába való tanár meghúzott matematikából ki a fene tudta volna, hogy egy másod fokú egyenletnek és két ismeretlennek nem kell bemutatkozni? Jó oké beismerem hülye vagyok, de akkor sem érdemeltem meg ezt a bűntetést a buli meg a telefon megvonás még puffogással megérthető, de az, hogy kiképzésre küldenek az már nem!

Szép kis hisztit vertem ki amikor megküldték a felvételi jelentkező lapot szó szerint hozzá vágtam magamat a földhöz és vergődtem mint a partra vetett hal, hogy nem megyek oda, de már hasztalan volt amikor feleszméltem az apám Mike már el vitte a borítékot.

Végem van gondoltam keserű száj ízzel miközben hosszában elnyúltam az ágyamon miközben a fejhallgatóból zene szó áradt megtöltötte a fejemet miközben azon gondolkodtam, hogy nem lenne-e jobb ha megszöknék Montana-ba Helda nagynénihez? De ismervén az öreg lányt biztosan nyafogna, hogy miért jöttem bántottak?

-SARAH GYERE LE DE AZONNAL! -üvöltözte a konyhából vagy a nappaliból az idegesítő apám aki a jelek szerint megunta az apaságot, de most már nem érdekel úgy sem tehetek ellene már semmit sem. Kelletlenül lecammogtam a lépcsőn amin majd nem pofára estem szép elkenődés lett volna annyi szent.

-Igen? Mi olyan fontos na nem mintha érdekelne. -morogtam amire apám morgott anyám csak a fejét csóválta.

-Először is ne beszélj velem flegmán ott sem fogja tűrni az őrmestered. Másodszor pedig ide a telefonodat úgy sem viheted magaddal. -erre mint akinek a fél karját követelték úgy védelmeztem én is a telefonomat ami az életem volt, de apám erővel elvette tőlem és a kulcsos fiókjába zárta be előlem.

-Még valami hülyeség? -kérdeztem előre görnyedő háttal mint akinek púja van bár ha jobban bele gondolok...

-Még egy ilyen szó és felpofozlak magadnak köszönheted! -jelentette ki határozott arcvonásai ha lehetett még inkább élesebbnek festettek. Kerek arca volt némi bajusza búza szőke haja és kék szemei melyekben csak úgy forrtak a szavak és indulatok hatásai melyeket büszkén bevallom, hogy én okoztam be kellett ismernem különben milyen embernek néztétek engem? Hogy nem vagyok őszinte veletek olyan nincsen. Bár ezt lehet, hogy megbánom a későbbiekben.


Higy benne, hogy nem ölnek meg!Where stories live. Discover now