Dziwny sen

19 4 1
                                    

Był sobie dom strachu. O północy rozlegały się w nim straszne odgłosy. Każdy omijał ten dom. Mieszkały w nim wampiry, pająki,duchy i nietoperze, które budzą się nocą. Nie dawno do domu wprowadziła się staruszka nie mając pojęcia że w tym domu straszy. Kiedyś obudziła się o północy myśląc że to płacz dziecka. Poszła do salonu i zobaczyła ducha. Przestraszyła się nie na żarty i pobiegła do kuchni. Uspokój ona poszła do sypialni. Następnej nocy powiedziała jak ma na imię-Jestem Hanna- wyjaśniła. Strachy nie lubiły Hanny. Chciała tylko być lubiana przez strachy ale bez skutecznie. Niedługo po tym była choroba i zaraziła wszystkie strachy oprócz Hanny i jednego ducha. Lekarstwem był specjalny eliksir który umiała przyrządzić tylko Hanna. Strachy zaczeły błagać Hannę o pomoc -Prosimy cię Hanno przygotuj eliksir!! - Hanna zgodziła się w zamian za ich przyjaźń. Strachy zgodziły się. Oprócz jednego ducha który nie zachorował. Ciągle zachęcał strachy do zerwania umowy, ale bez skutecznie. Hanna zaczeła przygotowywać eliksir. Nie trwało to długo ponieważ Hanna miała wszystkie składniki. Gdy strachy wypiły eliksir od razu poczuły się lepiej. -W imieniu wszystkich strachów dziękujemy ci Hanno - rzekł najstarszy że strachów. Zaraz jednak duch który jej nie lubił rzucił się na Hannę i powiedział - Czemu tu przyjechałaś!?! Nikt cię tu nie zapraszał i nie chciał!!! - krzyknął duch który tak bardzo nie lubił Hanny.
-A czemu ty mnie tak nie lubisz? -zapytała ciekawie Hanna. Trwała chwila zanim duch jej odpowiedział -Yyy nie wiem-odpowiedział. Hanna usiadła i znów zapytała- Czemu jesteś dla mnie taki nie miły?
- Bałem się ciebie i nadal boję.
- Nie bój się mnie nic ci nie zrobię.
- Przeprasza cię Hanno.
-Nic się nie stało.- powiedziała Hanna.
Nagle się obudziła. Zobaczyła że leży na swoim łóżku. Zeszła po schodach(Dylan jej nie zepchnął, bo go nie ma w tej Opowieści Xd) na dół i zauważyła córkę która robiła śniadanie. Zrozumiała że to był tylko dziwny sen.


Nie wiem czy jeszcze coś napiszę. Przepraszam za błędy jak są. Miłego dnia/nocy.

Noc duchówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz