Bölüm 3

14 5 2
                                    

...Boynumu sıvazladığım sırada vanilya kokusu sardı ciğerlerimi. Kokunun nerden geldiğini anlamaya çalıştım, kafamı kaldırdım. Oradaydı. Kızıl dağınık saç, kırmızı tonunda parlayan gözler, mükemmelin tanımı olan çıkıntılı yüz, umut veren gülümseyişi olan çocuk. Birkaç gece önce benim rüyalarımı sarmaya başlayan ama kendime yediremediğim o çocuk. Elini uzatmıştı, bense eline bakıyordum. Karar vermede çok yavaştım, seçim yapmam gerekiyordu; ya yine kendime yediremeyip ayağa kalkacaktım (yardımını almadan) ya da hanım hanım yardımını kabul ederek kalkacaktım. Tabi ben Mikoshi olduğum için yardım almayacaktım. Hızla kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve arkamı döndüm, dudaklarımdan hemencecik "Yardımına ihtiyacım yok, yine de teşekkürler." diyebildim. Göz ucuyla ona baktığımda şaşkınca bana bakmıştı, tekrar önüme baktım ve sırıtıp ilerledim. Kabul etmeliydim, gururumu çok seviyordum. İlerlerken Shinobu-sama'yı fark edip yanına koştum. Hiddetle seslendim, "Shinobu-sama! Bugün bana söz vermiştin hani?" dedim. Kaşlarını hafifçe yukarı kaldırıp şaşkınlıkla bana baktı ve elini hızlı olmayan bir şekilde alnına vurdu, "Ah, üzgünüm Miko-chan. Göreve çıkmam lazımdı. Söz işimi halledip geleceğim. Benimle gelebilirsin istersen." dediğiyle bir süre düşündüm. Omuz silkip dudağımı büktüm. "Peki, olur." peşine takıldım. O ilerlerken adım adım onu takip ediyordum. Bir an önce işini halledip benimle ilgilenmesini istiyordum. 

... Şaşkınlıkla odadaki Shinobu-sama, moloz yığını mor patlıcan ve de adını bilmediğim yüzünde yara olan garip renkte saçları olan kıza bakıyordum. Patlıcan tipli çocuk Hashira'ymış. Yüzünde yara olan kız da onun kardeşi, iblis avcısıymış. Aynı kademedeymişiz. Shinobu-sama'nın bahsettiği o süper Hashira da patlıcanmış kısacası. Ciddi olamazdı. Şaka olmalıydı...

... Kısa ve öz bir tanışmadan sonra kızın ve de Hashira'nın adını öğrendim. Hashira patlıcanın adı Hanko'ymuş. Kızın adı ise Yinji. Herkesin götünü sattığı Yui ailesindenlermiş... Herkesin götünü yırtıp benim dalga geçtiğim aile. Yine de, bence diğer insanlarda sorun var.

.

.

.


 Ortak yürütme çabası veriyorum Eslem ile. Hhh. 🕳



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kızıl Saçlar, Vanilya Kokan Anılar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin