Książka - 1x1

10 1 3
                                    

Pewnej spokojnej nocy, młodej dziewczynie imieniem Rachel śni się wyjątkowy sen, w którym ona w magicznym image'u wykonuje układ taneczny z czteroma innymi księżniczkami. Strój Rachel jest koloru biało-różowego, z kolei pozostałych dziewczyn - niebieskiego, pomarańczowego, zielonego i żółtego. Podczas tańca wykonują wysoki skok w górę i wyciągają ręce do przodu. Ich stroje zaczynają błyszczeć, zaś one zaczynają się uśmiechać w kierunku gwiazd.

Następnego dnia, w południe. Do drzwi pokoju Rachel puka jej mama Elvira, po czym otwiera drzwi i wchodzi do środka.
- Halo, halo, czy moja ukochana córeczka już się obudziła? - podchodzi do zasłoniętego okna i odsłania żaluzję. - Jak ci się spało, kochanie?
Rachel się budzi.
- Miałam cudowny sen, ale to taki wyjątkowy.
- Słuchaj, za moment wychodzę na zakupy i wrócę za dwie godziny. Śniadanie znajdziesz w kuchni na dole. Bardzo cię kocham - całuje córkę w policzek i zaczyna ją przytulać.
- Ja ciebie również - Rachel obejmuje mamę.
- Pa, córeczko - odchodzi od pokoju i macha jej na pożegnanie.
- Pa, mamo - odmachuje Elvirze.

Pół godziny później. Rachel udaje się na spacer. Idąc prosto nie zauważa, że prosto z nieba leci nieznajoma książka, która ni z gruszki, ni z pietruszki spada dziewczynie na głowę.
- Co to było?! - nie dowierzała.
Dziewczyna podniosła z chodnika nieznaną jej książkę, po czym wydmuchuje z niej sterty osadzającego się na niej kurzu.
- Zaraz... A co to jest za książka? Pierwszy raz ją widzę na oczy.
Na okładce książki widać ilustrację dwóch zwierząt: różowego kota o imieniu Daisy i żółtego królika Diggy.
- Och, jakie słodkie zwierzaczki!
Rachel otwiera książkę. Kiedy przewraca kartkę, wychodzi z niej wirująca spirala otwierająca nieznaną drogę, do której wciąga Rachel...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 04, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Star Princess: Gwiezdne KsiężniczkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz