AS: sweetie tumhari friend Kahan
reh gae, kab say wait kar rha hun mei. Us say kaho jaldi aaey.Preeti: nunu toh kab ki nikal gae hai yahan say shaid neechay hogi.
AS: yahan nahi hai sweetie
Preeti : aray par ja Kahan sakti hai woh.
AS: ek minute dikh gae woh. Ek auto ko ruknay ka singal diya hai mei deekhtay hun bye.
He moves to her.
AS to auto: bhai ap jaen
HM: aray nahi mujhe mall Jana hai.
AS: mei tumhain lay ja rha hun na.
HM: nahi mei akelay ja sakti hun. Bhaiya Chalo gay na to autorickshaw driver.
AS to autorickshaw driver:
Bhai ap jaen , to haseena Tum kyun zid kar rhi ho.HM: mei akelay ja sakti hun.
AS: tum nay deekha hai mall? Rastay pata hai tumhain agar gum ho gae toh
HM: bhaiya hain na.
Chalo bhaiyaAS: nahi tum mere Sath Chalo gi. Ap jaen na bhai.
HM: nahi ap nahi jaen gay.
Autorickshaw driver:
Pehlay ap dono decide kar lo, maddam ko lay k jana hai ya nahi.HM: ha Jana hai na.
AS: nahi Jana hai isay. Bhaiya kiyà hai na ek meri wife hai mujh say naraz ho gae hai k mei isay shopping par nahi lay ja rha tha. Ap jaen mei inhain mana lunga.
Autorickshaw driver:
Ajeeb. Log hain theek hai Jata hun.HM: aray sunnay toh Kahan ja rhy hain mujhe toh Sath lay k chalen.
Autorickshaw driver:
Nahi lay Jana mujhe Kisi ko kahen.HM: par..
AS: woh chalay gay. Chalo gaari mei baitho.
HM: nahi tumharay Sath nahi Jana mujhe. Driving nahi aati tumhain.
AS: oh toh tumhain bhi pata chal gaya, kis nay bataya hai tumhain yeh.. mummy ya eshaan nay?
HM: Kisi ko batanay ki zaroorat hai kiyà ( murmurs)
AS: Sunna mei nay , yeh jhoot hai agar aaisa hota toh sweetie apni best friend or honay walay husband k Sath is risk par janay nahi kehti.
HM: par mujhe akelay Jana hai.
AS: tumhain pata hai k mall Kahan hai, or Kahan par Kaun si cheezain milti hain. Itnay saloon bad aai ho tum yahan ab yeh shehar badal gaya hai buhat. Mere Sath Chalo toh aasani hogi tumhain or company bhi mil jaey gi.
YOU ARE READING
"Love itself find a way"
Fanfictionwedding of our beloved Anubhav with his childhood best friend Preeti, all are happy along with Preeti and Anubhav. haseena enters in the function as a guest.... what their life turn when someone unknown from outside enters in their life and snatches...