HM: kiyà hua pihu bar bar darwazay ki taraf kyun deekh rhi ho tum.
Preeti: abhi tak Anubhav k ghar say haldi nahi aai.
HM: abhi toh wahan function shru bhi nahi hua hai tumhain buhat jaldi hai.
Preeti: I mean mujhe abhi aur aaisay baithna hoga. Na karo Yar.
Preeti mom: haseena beta eshaan aa rha hai tum us k sath Anubhav k ghar jao or rasam k bad haldi lay k aa Jana.
HM: aunty mei jaun?
Preeti mom: ha beta eshaan say Kaha tha par Anubhav ki mummy nay Kaha k tumhain bheej dun. Unhain tum say ek alag sa lagao ho gaya hai keh rhi k tum unki taraf say shamil ho. Par mei nay mana kar diya k meri Preeti ki ek hi toh best friend hai.
Preeti: wah nunu tum nay aunty par kiyà Jadu kar diya hai meri honay wali saas mujh say zayda tum say attached ho gae hai.
HM: mei nay kuch nahi kiyà hai bus Kal aunty ji kaafi thaki hui lag rhi thi toh thori unki help ki thi.
Preeti: woh toh dikh rha tha. Ek pair par khari thi tum even k humaray liey bhi tumharay pass time nahi tha.
HM: pihu aaisa toh mat bol Yar.
Preeti: acha jao deekho eshaan aa gaya hai.
HM: ha bus mei apna purse lay k aai. Eshaan bus 5 minute rukain gay ap?
Eshaan: theek hai par jaldi aana.
Haseena nodded and rushes inside to take her mobile and other accessories.
In the car.
HM: kiyà hua eshaan ap nay Anubhav say baat ki? Usay samjhaya?
Eshaan: haseena is mei ghalat hi Kiya hai.
HM: matlab ap usay samjhanay k bajaey usi ka Sath day rhy hain?
Eshaan: mei Sath nahi day rha hun uska haseena. Par us k dil mei Jo tumharay liey feelings hai usay nikal toh nahi sakta mei. Ha par usay samjhanay ki koshish zaroor karun ga. Aaj meri us say baat nahi ho pae. Par mei koshish karunga.
HM: apko is mei uski ghalti nahi lagti kiyà, k woh engaged ho k bhi mujh mei interested hai?
Eshaan: Dil par zor hota toh bhi apni feelings ko control kar layta. I know k Preeti k liey us k dil mei kiyà hai, us nay us say pyar toh kiyà hai par ek dost ki tarha kiyà hai hamesha, par Preeti nay dosti say barh k chaha hai usay. Or mei chahta hun k Preeti khush rhy bus.
HM: agar ap pihu ki Khushi chahtay hain toh please ap Anubhav ko samjhain gay k kisi say commitment k bad dosri ladki k baray mei bhi sochna pap hai. Isi mei meri pihu or Anubhav ki Khushi hai.
Eshaan (pov): mei khud ko toh samjha na paa rha hun Anu ko kiyà samjhaun mei. Preeti say hum kuch nahi keh saktay warna woh hurt hogi. Aye uppar walay tum nay meri or Anu ki qismat aaisi kyun likhi hai. K hum jisay chahain usay paq nahi saktay. Jis k khawhish hai us k dil mei hum kahen nahi hain.
Haseena k dil mei bhi Anubhav k liay kuch feelings nahi hai yeh toh Jan gaya hun mei.
Hamesha say meri or Anu ki choices ek jaisi rahi hain or aaj bhi yahi ho rha hai. Par dosti k liay sab kuch qurban hai.
YOU ARE READING
"Love itself find a way"
Fanfictionwedding of our beloved Anubhav with his childhood best friend Preeti, all are happy along with Preeti and Anubhav. haseena enters in the function as a guest.... what their life turn when someone unknown from outside enters in their life and snatches...