Reggel egyedül voltál az ágyban úgyhogy el készülődtél gyorsan. Ezt a ruhát választottad , raktál fel szempillaspirált és kihúztad a szemedet.
Le mentél a nappaliba a fiúk már megreggeliztek de csináltak neked is gofrit. Gyorsan meg etted és megkérdezted a fiúktól hogy haza tud e vinni valaki. Tom rögtön felpattant és már ment is az autóhoz. Udvariasan kinyitotta neked az ajtót. Egész úton csöndben ültetek (megint). Amikor száltál volna ki Tom megfogta a csuklódat és vissza húzott.
-Igen?
-Csak azt szerettem volna kérdezni nincs e kedved eljönni az esti koncertünkre?
- De szívesen mennék.
-Oké akkor 19:00 itt leszünk érted egy fekete busszal
- Köszönöm
-Nem kell semmit se köszönni
Te nyomtál egy puszit Tom arcra és bementél a házatokba. Anyukádnak mondtad hogy a a fiúk el hívtak téged a koncertjükre és hogy mehetsz e? Anyukád igennel válaszolt és te nagyon boldogan fel mentél a szobádba hogy kiválaszd az esti ruhádat. Erre esett a választásod.
Ránéztél az órára de mégy csak dél múlt 5 perccel. Úgyhogy gondoltad addig olvasol meg zenét hallgatsz.
-time skip-
18:55 van te kint vártad a buszt a ház előtt. Megérkezett a busz be is száltál mindenkinek adtál egy ölelést de nem volt csak 4 hely úgyhogy le kellett valamelyik fiú ölébe ülnöd. Tom azt mondta ha akarsz ülhetsz az ölébe mire a három fiú rávágta hogy azt mindjárt gondoltuk Tom és szakadtak a nevetéstől amire ő csak egy flegmaképet vágott. le ültél Tom ölébe ő meg megfogta a derekadat le ne essél. Oda értetek a csarnokhoz és a fiúk el vezettek téged a pihenő szobába. Addig a fiúk gyakoroltak te meg el mentél venni egy vizet. Vissza fele össze találkoztál egy régi ellenségeddel akit Erikának hívtak. Még egy osztályba jártatok de szerencsére a szülei a sok veszekedésünk miatt át vitték egy másik suliba.
-Mit keresel itt te ribanc?
-A fiúk hívtak meg. És te? Jöttél kúrváskodni?
-Igen majd el csavarom Tom fejét.
-Sok sikert ribanc
-Nem kell a bíztatásod úgy is belém fog szeretni.
-Hát azt nem hinném.
Ezzel fogtam magam és vissza mentem a fiúkhoz akik már készen állva vártak. Fel mentek a színpadra te pedig oldalról nézted a fiúkat. Az egyik zene után Tom elkezdte locsolni a tömeget a már megbontott vizével és oda dobta nekik a műanyag flakont. Amire te csak nevettél egyet hogy a lányoknak miért jó hogy csuron vizesek legyenek. Vége lett a koncerten úgyhogy vissza mentetek a pihenő szobába. De Tom valakinél le ragadt de nem foglalkoztunk vele. Egy idő után egy kicsit aggódni kezdtél és megkérdeztem Billt hogy Tom mindíg később jön be. Bill azt mondta hogy néha elő fordul, biztos valami lánnyal kavar.
-Kérlek meg nézed mi van Tommal mert már szeretnék haza menni és aludni. Mondta Bill.
-Persze megyek.
El mentél a büféhez de már ott nem volt senki úgyhogy gondoltad megnézed a színpadnál. Amikor oda értél ledöbbentél hogy mit láttál.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mint egy álom ( Tom Kaulitz változat )
RomanceY/n neved 15 lány vagy. Németországban éltek Berlinben. A mai napodat az unokatesódéknál töltötted aki közeli barátja volt a Tokio Hotel bandának . Nagyon rég óta mondogattad már neki hogy jó lene velük egyszer találkozni mivel ők voltak a kedvenc...