"Hey hey uyan ne oldu sana böyle?"
Yerim, gözlerini yavaş yavaş açtı. Neredeydi şuan? En son konuştuğu ağnı hayırlıyor, ve herşeyin işe yaradığını biliyordu.
"Nerdeyim ben sende kimsin?"
"Ben sana! Tanıştığımıza memnun oldum! He bu arada nerdesin biliyormusun şuan benim evimde sin"
"Ne demek senin evin sana! Seni tanımıyorum ama ben!" Ajan olabilir'miydi? Eğer öyleyse savaşmadan şehit düşücekti yerim.
"Sakin ol adamım. Ben sadece bir ana okulu öğretmeniyim. Sana birsey yapmayacağım ama senin bana bu hale nasıl geldiğini öğrenmem lazım. Çünkü seni buraya getirince bazı askerler geldi ve bir kadın soru, darbe olmuş, başkan ölmüş. Bana panik yapmamam gerektiğini söyleyip gittiler ama şuan eminim ki O DARBE YAPAN KADIN SENSİN DEĞİL'Mİ!?!? EĞER SENİ YAKALASALAR NE YAPARDIN DA KOŞMA-"
"SAKİN OLSANA Bİ! EVET BEN YAPTIM. NE YAPACAKSIN? HADİ DURMA BENİ ŞİKAYET ET!" Adı sana olan kadının ilk hali yoktu daha yumuşak bakıyordu.
"Gerçekten'mi?"
"Özür dilerim eğer siyasi görüşün bu ise"
"Evet siyasi görüşüm bu ama şu an daha önemli işler var. Ya da sorular, bunu neden yaptın?"
"Çünkü ondan nefret ediyorum! Gerçekten iğrenç birisi ve yalancı"
"Hadi ama bütün siyasiler yalancı!"
"En azından fet-"
"Jisoo buraya gel şu kızı dışarı fırlatalım!" Diye bağırdığı gibi bir tane kız kapının önünde belirdi. Üstündeki elbisesiyle beni nasıl dışarı atardı. Saçmalık!
"Sana ne kızı kim bu?"
"Jisoo, tanıştırayım. Bu yerim. Bugün darbe yaptı!"
"Sen. Ciddi. Olamazsın" bastırarak dediği cümlenin ardından şaşkınca bir bana, birde sana'ya baktı. Put gibiydi şu an. Hareket etmiyordu. Eğer bunu dışımdan söyleseydim sana'nın bana muhtemel diyeceği şeyi düşündüm. Neyse. Jisoo adındaki kadın eline kumandayı alıp televizyonun karşısına geçti. Televizyonu açınca rastgele bir haber kanalı açtı.
"Değerli vatandaşlar, şu an ülke genelinde oluşmuş paniği nedenini biliyoruz. Adı yerim olan bir öğrenci başkanla konuşma bahanesiyle odasına girdi, bonbayı bırakıp tuvalete gitti ve kaçtı. Şuanda itibaren başkan yardımcısı lan ve göreve geçen başkan Kim Yongsun; ülke genelinde olağanüstü hâl ilan ediyoruz. Kim yerimi görürseniz yakalayın!"
"İyi planmış yerim. Ama ilk benim aklıma geldi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be afraid -joyri-
AdventureKim yerim için olağanüstü hâl ilan edilmişti ve Park Sooyoung ona bulmakla mükellefti