Devlet adamları, yuvarlak masanın etrafına doluşmuş, ayakta duran Park Sooyoung'a pür dikkat bakıyorlardı. Şüpheliyle en son konuştuğu görülen kişi oydu nede olsa. İlk ona bazı sorular sormalıydılar. Şu an ülke genelinde büyük bir panik hali vardı. Bakanlarında onlardan kalır bir yanı yoktu. Aslında vardı. Eğer yüzlerine dikkatlice bakarsanız hepsinde "yeni başkan" ümidi vardı.
"Hadi sooyoung, bizi zorlamadan anlat. Kızla ne konustunuz?"
"Size ne yalan borcum var dediğim gibi; kızı lavoboya giderken gördüm, aramızda küçük bir sorgu döndü, önemsemeyip dışarı çıktım, ve bir baktım lavabo camından atlamış, gerisini sizde biliyorsunuz" sooyoung herşeyi anlatmıştı ama masadaki muhalifler buna inanmış gibi görünmüyordu. Bunlar 3 yıl önce darbeye inanıyorlardı amına koyim şimdide bana inansınlar ne var sanki.
"Şu anda başkan yardımcısı görevde. Birazda ona soralım, ne yapmamız gerekiyor. Nede olsa şu anlık başkan o" dedi Minhyung.
"Haklısın minhyung, anlat bakalım Kim Yongsun seni dinliyoruz" yongsun'nun gerildiği belliydi. Şu an bütün herkes ondan birşeyler yapmasını beklediği için olabilir elbette.
"Bilmiyorum. Jisung sende birşeyler söyle" gözler avukat beye dönünce kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı.
"Öncelike yasal bir işlem başlatmak için daha fazla kanıta ihtiyaç var. Elbette tüm oklar onu gösteriyor ama savcı dan buna dahili bir kanıt olmadan inanmasını bekleyeme-"
"SEN ADAMLA DALGA GEÇİYORSUN HERHALDE" Diye bağırdı Yongsun. " İŞİ NE SANDIN BİLMİYORUM AMA JİSUNG BU ÜLKEDE ŞUNAN BAŞKAN YOK VE SEN BÜTÜN KANITLAR ONU GÖZTEREN BİRİNE KOLAYCA DAVA AÇAMAYACAĞIMIZI SÖYLÜYORSUN BUNA ÇOCUK İNANMAZ." Sakinleşmek için derin bir nefes aldı başkan. Onun aksine çok sakin bir şekilde konuşmaya başladı jisung
"Ben ne sandığımı gayet iyi biliyorum bayan başka. Elbette ülkede darbe oluyor ama benim elimden gelen birşey yok. Ayrıca, şuan ortada şüpheli kız yok, ne yapıcaz savcıya gözaltında o yüzden yokmu diycez?" " Sooyoung tatlım lütfen birşeyler yap yoksa hiçbir şekilde onu bulamayız!"
"Tamam" dedi sooyoung."onu bulacağım"
"Yakalayın! Ne pahasına olursa olsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be afraid -joyri-
AventuraKim yerim için olağanüstü hâl ilan edilmişti ve Park Sooyoung ona bulmakla mükellefti