Biz Kimiz ?

13 2 1
                                    

  Merhaba sevgili okurlarım... Bu benim ilk hikayem ve pek iyi olacağını düşünmüyorum açıkçası. Ama sizler için elimden geleni yapacağımm ve kısa aralıklarla hikaye atmaya çalışacağımm. Şimdiden iyi okumalarr <33


''BESLENME ÇANTAMI YİNE SEN Mİ ALDIN'' diye  Akashi'nin bağırmasıyla yeni güne gözlerimi açmıştım. Evet. Neredeyse her sabah böyle uyanır , hatta alarm bile kurmazdım. Daha demin bahsettiğim bağıran şahıs . Kendisi 8. sınıfa giden kardeşim olur  . Kavgasız durabildiğimizi söyleyemem ama ortak noktamız da yok diyemem.

'' DOLABA İYİCE BAK , ORADA OLMASI LAZIM! '' diyerek cevap vermiştim .

'' YOK İŞTE BULAMIYORUM AZ GEL DE YARDIM ET BE ! ''

Oflayarak yerimden kalkmış , Akashi ' nin yanına gidiyordum . Fakat inadına yavaş adımlarla ilerliyordum . Ona böyle kötü davranmama bakmayın , onu canım pahasına koruyorum . 

Her filmde olduğu gibi anne ve babamız 1.5 sene öncesine kadar bir silahlı çatışmada  öldüler . Sanırım onlar avmdeyken içeri silahlı birisi dalmış . Çok yetenekli olması gerek , hala bulamamışlar . Ama onu bulsaydım.. 

 Her neyse . Akashi ' nin yanına gitmiş , onu kenara ittirmiş ve dolapta duran birkaç renkli kabı da oradan aldıktan sonra mavi renkli , kör kardeşimin bulamadığı kapla göz göze geldik . Hemen Akashi ' yi buzdolabına kaçmasına izin vermeden yasladım . Ben kardeşime , kardeşim ise sanki ''Canım ablacım özür dilerim'' dermiş gibi bana simsiyah gözleriyle bakıyordu . O an içime bir acıma duygusu geldi ve kollarımı çekip tamam git bakışı attım . Bebek gibi sevinerek yanağıma öpücük kondurdu.

*****

Portakallı dudak nemlendiricimi de çantama attıktan sonra tekvando kursuma doğru adımlamaya başladım . Neden tekvando diye soracak olursanız yaklaşık 3 yıl önce okuldan gelirken benim yaşlarımda birisi tarafından tecavüze uğradım. Bu benim için hayatımın ilk travmasıydı kabuslarımın merkezinde bulunuyordu her gece . 

Tabi ki bundan kimseye bahsetmemiştim . Sorun yaşayalım istemiyordum . Ama keşke isteseydim çünkü.. 


                                                                                                                                                 Devam Edecek...



OKURLARIMMMM! Sizce ilk bölüm nasıldı ? Olaylar çok mu yavaş ilerliyor ? Yoko ' nun tecavüzcüsü kim ? Umarım beğenmişsinizdir. Diğer bölümü de bugün atmayı planlıyorum. LÜTFEN BİR EKSİĞİM VARSA AÇIKÇA BELİRTİNN. Sizleri seviyorummmmm. <3


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

It's Just A Dream..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin