Şarkı 55. Saniyeden sonra güzelleşiyor
İyi okumalar~Tweek sabah okula gitmek için kurduğu alarmı sayesinde kalkar. Hazırlanmasını bitirip kahvesini yudumlarken annesi mutfağa girer.
Bayan Tweak:Tweek çıkarken çöpü atabilir misin?
Tweek:T-tamam anne a-atarım.
Bayan Tweak:Teşekkür ederim tatlım.
Bayan Tweak oğlunun yanağına öpücük kondurur,bir bardak su alır ve mutfaktan çıkar.
—yaklaşık 7 dakika sonra—
Tweek sonunda evden çıkıp okula doğru adımlamaya başlar.
—zaman atlaması—
Tweek okula varır. Koridora yürümeye başlar. Aniden bir kız sesi koridorda yankılanır. Bu ses Wendy'nin sesidir.
Wendy:offfffff!!! Stan sana kaç defa demem gerek?! Ne zaman peşimi bırakacaksın?! Senden hoşlanmıyorum uza!
Tweek,Stan'e doğru baktığında Stan'in -ellerinde bir gül ile beraber- gözlerinin dolduğunu görür."zavallı Stan,kalbi ne kadar kırılmıştır kim bilir..."diye içinden geçirir.
Stan yaklaşık 5-10 dakikadır göz kırpmıyor,hareket etmiyor,hiç bir şey demiyor.
Çevredekiler onun panikatak geçirdiğini söylerken öğretmenler durumun farkına varıp ambulansı aradılar.Bay Mackey konuşmaya başladı.
Bay Mackey:Herkes sınıflarına dağılsın! Biz Stan ile ilgileneceğiz. Haydi sınıflarınıza çabuk!
Herkes yavaşça sınıflarına dağılırken bir anda koridora kyle gelir ve bütün gözler ona çevrilir.Kyle'ın gözleri full açılmış salisede 1 kez hem koridora hem de Stan'e bakıp duruyordu. Derken bir anda atılıp hızlı adımlarla Wendy'nin yanına gider.Şiddetli bi biçimde,
Kyle:HEY ŞILLIK! BUNUN SORUMLUSU SEN MİSİN SÖYLE BAKALIM?!
Wendy:BANA ŞILLIK DİYE BAĞIRAMA-
Kyle,Wendy'nin sözünü keser.
Kyle:EVET BAĞIRIRIM!!! BUNA SEN Mİ SEBEP OLDUN?!SÖYLE BANA!
Wendy gerilmeye başlar. Nedendir bilinmez hocalar hiç ikisini ayırmaya çalışmıyorlardır.Wendy:Ş-şey..biraz sakin olsan-
Kyle:SAKİN FALAN OLAMAM.CEVAP VER!!
Aniden ikilinin etrafında kalabalık oluşur.Tweek ise kalabalığın içine karışır.Yaklaşık 10 dakikadır uzayan tartışmanın kavgaya dönmek üzere olduğunu gören herkes kalabalığa karışıyor birbirlerini sürekli itip kakıyorlardır.Tweek incecik bedeniyle ezilmek üzereyken bir anda birisinin üzerine düşer.
Tweek:AGGHHH! Özür dilerim!!
Craig:Sakin ol titrek.
Tweek bu kişinin craig olduğunu görünce rahatlar ve ayağı kalkar.İtişip kakışmalar craig'in sinirini bozar.
Craig:Ugh! Önce bu durumdan kurtulalım,gel benle.
Craig Tweek'in elini tutar.
Tweek:Ta-tamam.
Bence bu kadar yeterli yarın veya yarından sonra yeni bölüm atarım şimdiden okuma listesine ekleyen ve oylayan herkese teşekkür ederim <3333
343 kelime🤩