Maria stătea prelungita pe patul ei matrimonial când dintr odată aude mârțoaga cum se pișă.
Atunci s a ridicat from The bed and go to The mârțoaga, cumpărată de daddy mafiotul maiestatea domnia dragonul și vrăjitoarele se rugau la el!!!
Am mângâiat mârțoaga știind că are un cocon in ea care urmează sa fie scos de Jimin zână măsea de fier și amputat de un picior pentru ca are o boala rară de măr.
Anyway, mă uit in onglidna.
M am făcut cât o vaca. După ce Jancuc m a penetrat ca nebunul cu ranga am rămas gravida cu copilul lui. Oricum îl voi da ofranda la zei.
O sa i tau coaiele lui Jancuc ca eu nu vreau plozi și văd ca nu m am făcut clară cu asta!
Cobor jos scările rulante și îl văd pe Jancuc stand cu spatele la mine. Atât de sexy!!! OH NU, EU NU SUNT CA CELELALTE FETE DE CE MĂ UIT LA EL???????????
El se întoarce și ...
—te ai făcut cât p vaca!
—Boule!!
—Abia asyept sa naști Maria
Dintr o data cineva bate la usa, merg sa deschid usa și in usa era Râm care era cu o pălărie de cowboy și un lanț de Hawaii la gat care cânta melodii dim folclorul maghiar la urechea mea foarte muzicală.
Am început să cânt, îl iau pe Râm de mână și ne azvârlim la dans și cântat, vine și mârțoaga și dansează cu noi pe ritmuri orientale WOO HAAA
Jancuc iese pe usa casei noastre, CUIBUȘOR DE NEBUNII
Era nervos cu spume, și spumele ii curgeau, nu s a azvârlit și el in dans dar s a uitat atât de vizibil nervos și a început sa urle.
—MARIANO! strigă acesta mârțoaga
—TACI ÎN RANGA MEA GROASA DE 80 CM ȘI GROSIME MILTA
—taci ca între picioare ai bagheta de 3.49 de lei de la lidl.
—și tu ce fel de bagheta ai?
—de la Penny
—MARIA, CE FEL DE GOGOSA AI? urlă Jancuc la Mona
—DE LA PENNY DRAGULE!
CITEȘTI
Jungkook's baby girl~
FanfictionMaria odată pierdută de tatăl ei la barbut ajunge sa fie vândută la Jungkook Daddy~~~~~}}} Tae o ia pe caras și Kai din mafia EXO o ciordește CARTEA E PURA CATERINCA Credit coperta - @-crystxlx