Nem tudom,ki hogy van vele,de én egy "végre itthagyom ezt a porfészket!!" gondolattal ültem be az autóba,lelkileg és testileg is felkészülve a közel 4 órás útra, egy Stephen King könyvel a kezemben.
Amikor már kb.2 órája voltunk úton (apukám új munkát kapott Szegeden,mert a Pesti állása sajnos csődbe ment, :( és,hogy ne keljen naponta órákat utaznia,oda költözünk),azon gondolkodtam,hogy milyen lesz az új suli,mert ugye a régiben utáltak(őszintén nem tudom miért),az új pedig külön ilyen görkoris suli,ami miatt is jelentkeztem oda:)
Ahogy odaértünk a házhoz,a húgom,Juli(6 éves,idén kezdi a sulit,ami miatt nagyon izgul) már futott volna be a házba,csak hát úgy tűnik,a hosszú út közben elfeljtette,hogy anyánál van a kulcs.
- Juli,vigyázz! Anyánál... - kezdtem,de késő volt,Juli már egy nagy puffanó hangal,nekicsapódott az ajtónak. - A kulcs - fejeztem be elég fölöslegesen,bár ahhoz képest,hogy azt hittem sírva fog üvölteni,és ezt legalább egy órán át hallgathatnám... Nevetni kezdett. El sem képzeltem volna,hogy 6 évesen nevetni fog,miután neki futott tiszta erőből egy ajtónak.
Mindegy is,végre körbe tudtam nézni a házban(és kimenni a mosdóba),felmentem az emeletre és bementem az új szobámba.
- Na,milyen? - kérdeztem,anyutól, kb. 3 órával azután, hogy megérkeztünk,nagyjából teljesen berendeztem a szobám.
- Tetszik - fejezte ki egyszerűen a gondolatát,de ez bőven elég volt mindkettőnknek.
Olyan fél órával ezután lementem,megnéztem a húgom szobáját,amit ő maga rendezett,be és őszintén meglepett,milyen jól csinálja.
- Azta! Nagyon szép lett - simogattam meg a fejét,mert valamiért kevesebbet vártam tőle. - Ügyes vagy.
- Köszi - mosolyodott el hálás tekintettel.Vacsoránál leplezni próbálta mindenki,hogy apu nem főz a legjobban,nehogy megbántsuk vele szegényt.
Sebaj,a család 4 tagja, anyu,Juli,Patrik(a 22 éves bátyám,imádja a motorokat,és már egy éve cseszteti anyuékat,hogy vegyenek már neki egyet),és én kimentünk a nappaliba filmet nézni.
Anya újabban rajong a Twilight-ért, ezért azt néztük. Mondjuk,amikor Patrik megtudta,hogy mit nézünk, inkább elment aludni. Csak az volt a baj, hogy ugye Juli 6 éves, ezért a korhatáros részeknél vagy én takartam el a szemét és a fülét, vagy anyu kapcsolta el kínosan elhúzott szájjal, sziszegve egy másik csatornára.
Mivel egész héten apu fog főzni, lesz időnk végignézni, ráadásul anyu már tudja mikor vannak benne "olyan" jelenetek,úgyhogy szerintem felkészültünk a Twilight - ra:).
YOU ARE READING
𝕂𝕠𝕣𝕚𝕤𝕦𝕝𝕚 /SZÜNETEL/
RomanceCsajághi Réka, akinek az apukája új munkahelye miatt el kellett költöznie, új iskolájában Szegeden, sokkal boldogabb, mert nem utálják, lettek barátai, és a suli legmenőbb srácával, Kujácsh Oszkárral, Oszival jár egy osztályba. Hogy fog menni az új...