Merhaba arkadaşlar :)
İlk bölüm ay hadi inşallah :)))))Allahım sınav günü geldi çattı !!! Heyecandan geceden beri uyumuyorum ölecek gibi hissediyorum kalbim böyle çıkacak gibi ya ! Saat 8:15 sınav 10:00 da ve ben ilk defa alarmsız kalktığıma göre durum çoook ciddi . Neyse işte sınava girdim ama sanmayın ki ben çok çalışkan biriyim çalışırsam bir şeyler yapabiliyorum . Sınava girdim türkçeyi çözdüm sonra sosyal bilgileri çözdüm aha geldik matematiğe ya benim aklıma şarkı takıldı aaa öndeki çocukda yakışıklıymış ;) laan ne çocuğu sen sınavdasın tamam kendime geldim . Sınav bitti ben bi çıktım ki anneme diyorum anne matematikten 10 doğruyu geçersem mahallede halay çekecem dedim puahahah insanın kendini bilmesi çok güzel bir şey ya bilin bakalım kaç doğru yaptım 8 :D şimdi güldüğüme bakmayın ben o ara altıma şeapıyordum neyse . işte tercih flan yaptık ben ilçenin en iyi okulunu ilk sıraya yazdım bi ihtimal tutarsa diye neyse günler geçti ben evde ağlıyorum zırlıyorum bir gün facebooka girdim bir baktım her kes SBS açıklanacak yazıyor ahah ya çok güzel SBS bugün açıklanıyor ve ablanız şimdi öğreniyor. Evde misafir var bir şey de diyemiyorum ..... Onlar gitti annemgile söyledim ' Aferin Cemre sınav açıklanıyor ve sen şimdi mi öğreniyorsun bravo ' '.......' cevap yok ne diyim lan ' he anne ben bilmiyodum çünkü ben malım puahaha ' ben beyaz tenli biri olduğum için oldum mu size domates ay çok güzel haaa bu arada ben sanüyodum ki sınav sonucu e okulda yayınlanacak ay ahah saat oldu 00:00 e okula bakıyorum yok 00:30 hala yok 00:45 akrabamız arıyor ' Cemre hangi liseyi kazanmış ?' normalde olsa sanane derdim amaa ve lakin şuan kalp krizinden öldüm ölecem sonra öğrendim başka bir siteden açılıyormuş hiiiii Aman Allahım istediğim liseyi kazanmışım lan duramıyorum hihihi ben ya kazandım ben yaptım ben ya ben abi beeeen .!!!! Tabi ya biliyordum tabi ki de ablanız çalışıyor . Bu sevinçle gece aramadığım kimse kalmadı babaannemi aradım hiç abartmıyorum yarım saatte bana okumadığı dua sure kalmadı canım ya :) Sonra anneannemi aradım ağladı flan ilk başta bize bir şey flan oldu sanmış tabi haklı kadın hangi insan gece 01:43 te hal hatır sormaya aramaz oooff neyse benim bu kadar sevinmem ben evde kaldım sanıyordum neyse burada da evde kalmadım ;))))))
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz :)) ya nerede bitireceğimi bilemedim neyse 2 . bölüme bomba gibi geliyoruuummmm ;)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KIZ YAŞAMI
Chick-LitMerhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem size liseye girişim ve lisedeki hayatımdan bahsedeceğim ;)))) İlk olarak kendimi tanıtıyım Ben Cemre 16 yaşındayım . Sizlerle günlüğümde yazanları paylaşmak istiyorum umarım beğenirsiniz :)