PATRONUS

10 1 1
                                    

             Gece çok uykum vardı,  hemen uyumuşum. Sabah olduğunda odada kimse yoktu. Herhalde derslerine gitmişlerdir diye düşündüm. Benim ilk dersim boştu bu yüzden rahatça uyuyabilmiştim ama artık hazırlanıp derse gitmem gerekiyordu. Hızlı bir şekilde giyindim ve grifindor ortak  salonuna gittim. Birbirine çok benzeyen iki kişi diğerlerine şekerler veriyordu.

             Onları geçerek bahçeye indim ve bitki bilimi dersine gittim. Ders güzeldi.  Adam otu ekmiştik. Draco'nun adam otu onu ısırdı bu yüzden revire gitti. Onun için üzüldüm.

_Hey yn!

Arkamı dönüp baktığımda Harry denen çocuğu gördüm. Heyecanlı bir şekilde oldum yere yürüyordu.

_Efendim Potter ,bir şey mi oldu.

- arkadaş olmaya ne dersin.

_ neden olmasın.

_o zaman sonra görüşürüz yn?

-silverthorne yn silverthorne. Sonra görüşürüz harry

                         ~~~~•~~~~
Dersler bu günlük bitmişti ve bende bitmiştim. Yatakhaneye gidip biraz dinlendikten sonra dışarı çıkmaya karar verdim.

                                                                                  (Bunları giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                                  (Bunları giydi.)

                  Dışarı çıkıp kitap okuyacaktım.Tabi önce kütüphaneden kitap aldım.Bir ağacın altına geçip oturdum ve okumaya başladım. Garip bir efsaneyi anlatıyordu. Zaten efsanelere inanmazdım. O yüzden sorun etmedim.

                  Dışardan bakıldığında kitap okuyor gibi duruyordum ama içimde çok derin düşüncelere dalmıştım. Acaba büyü dünyasına atılmakla hata mı etmiştim? Bilmiyordum. Saat geç oluyordu ve hava kararıyordu. Ceza almadan odama dönmem lazımdı. Bu yüzden hızlıca ayağa kalkıp Grifindor kulesine ilerlemeye başladım.

                   Odama girdiğimde derin bir oh çektim. Hermonie'yle aynı odada kalıyorduk.  O da benim gibi muggle soyundandı. Bu da ona daha fazla yakınlık hissetmemi sağlıyordu. Yani onunla aynı odada kaldığım için şanslıydım.bunları düşünürken yavaşça uykuya daldım.

                   Sabah uyandığımda dersin başlamasına yarım saat vardı.Hemen cübbemi giydim.Derse zar zor yetiştim. Ders profesör Snape'leydi. Yaptığımız iksir çok basitti ama bir çok kişi yapamamıştı. Sonraki ders biçim değiştirmeydi. Derste hayvanları bardağa dönüştürdük. Ben kolayca başardım ama Ron yarısını yapabildi . Gerçekten komikti. Neyse bu günde dersler bitti.

                 Günlerim böyle akıp geçiyordu. Kalk, derse gir, yemek ye, kitap oku ve uyu. He birde arkadaşlarımla zaman geçiriyordum.

                   Cho nun yanındayım. Hep dedikodu yapıyorlar. Yanlız kaldığımızda eyleniyoruz ama arkadaşları olunca  benimle çok konuşmuyor. Üzücü. Onlar dedikodu yaparken ben de içimden şarkı mırıldanmaya başlıyorum. Gözlerimi kapatım şarkıya bir nevi bağlanıyorum. Zaten seni satmıcak dostlar şarkılar ve kitaplar bunu biliyorum.

                Gözlerimi hafifçe araladığımda kızların hepsinin gitmiş olduğunu görüyorum. Aman banane be. Oradan kalkıp bir ağacın altıına gidiyorum ve kitap okumaya başlıyorum. Büyüleri anlatıyo . korunma büyüleri, eylence büyüleri, temel büyüler ve kara büyüler. Bir büyü dikkatimi çekiyor. Patronus. Bunu denemeliyim. Hızlıca boş bir dersliğe giriyorum ve denemeye başlıyorum.

_EXPECTO PATRONUM

               Asanın ucundan küçük bir ışık hüsmesi çıkıyor. Tekrar deniyorum tekrar ve tekrar.

_EXPECTO PATRONUM

_EXPECTO PATRONUM

_EXPECTO PATRONUM

                Hiç bir şey olmuyo. Güzel bir anı düşünmeye çalışıyorum. Ailemi, hayatımı, arkadaşlarımı hiçbiri işe yaramıyor. En son çaremi deniyorum. Mutlu olmayı düşünüyorum.

_EXPECTO PATRONUM

                     Asanın ucundan güçlü bir ışık saçılıyor etrafa ve sonra ejderhaya dönüşüyor . Çok güzel görünüyor. Birden ayak sesleri duyuyorum ve ejderha kayboluyor. Kapı açıldığında karşımda Harry duruyor.

_Ne oldu harry

_sesler duydumda o yüzden geldim.

_sorun yok Harry sadece bir büyü deniyotdum hadi dışarı çıkalım.

                       ~~~~•~~~~

                 Sihir tarihi. Sıkıcı. Büyü yok bişey yok sadece muggle dünyasındaki gibi dersi dinliyorsun. Zaten bunu dört sene yaptım.  Hermonie yine pür dikkat dersi dinliyor ben ise defterime bir şeyler çiziyorum.

_Evet çocuklar kim ilk meyan kökünü bulan kişiyi söylicek. Hermonie?

_ ....................... kişisidir efendim.(Kitapta böyle bir şey yok o yüzden noktalar var.)

_Çok doğru. Bayan Yn defterinizle uğraşmak yerine birazcık dersle ilgilene bilirmisinez acaba?

_Tabikide efendim. Meyankökünü ilk bulan kişiyi her ne kadar........................... kişisi bilsekte bu bir yanlıştır. Meyankökünü ilk başta mağarada kendi başına yaşayan ----------------- kişisi bulmuştur ve bunu bir çok ilaçtada kullanmıştır. Sonra  bir kaşif yaralı bir şekilde mağaranın yakınlarındadır. Adam onu alır ve ilaçtan içirir adamda iyileşir. Ama onu iyileştiren adama ihanet eder ve meyan kökünü köylerde kendi bulmuş diye tanıtır.

_Sen ne saçmalıyorsun yn?

_Saçmalamıyorum efendim bakın.

                 En ince ayrıntıya kadar sihir tarihi kitabımı hocanın yanına götürdüm ve 46. sayfayı açtım. Hoca okuduğunda afallamış görünüyordu. Herkes bana dik dik bakıyordu bunu biliyordum. Ama doğruları bilmeliydiler.Hocanın ağzından kelimeler döküldü.

_Grifindor'a 25 puan.

Ve zil çaldı.

BEĞENDİNİZ Mİ?

YENİ BÖLÜM İSTERMİSİNİZ?

SİZCE NELER OLUCAK?

CEVAPLARINIZI YORUMLARA BEKLİYORUM.    

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

hogwarts'ta hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin