دەست پێک

6 0 0
                                    

لەوکاتەی کە زەوی لە ئاسمان جیا کرایەوە،زەوی بوو بە پارچەیەکی بێ ڕۆح.یەزدان لە بەرزاییەوە فووی بە زەوی کرد،وە زەوی دەستی کرد بە سەوز بوون،لەپاشان کانییەکان تەقین،دارەکان گەشەیان کرد شاخەکان لووتیان بەرەو پێشەوە برد تاوەکو وای لێ هات سێ بەری زۆر گەورەیان دروست دەکرد لە کاتی خۆر هەڵهاتن. دواتر یەزدان بڕیاری دا بوونەوەران بئافرینێ،بەڵام پێش ئەوە بەرگێکی شووشەیی دا بەسەر زەوی بۆ پاراستنی ئەوەی کە لەناویدایە. هەڵبەتە لەوکاتە فەرمووی "هەر دروستکراوێکم بییە وێ ئەم بەرگە ببڕێ توشی نەفرەتی من دەبێ هەم خۆی هەم بنەماڵەکەی"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.                              Writer <tuti>
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لەدوای ١٥ ساڵ زەوی بە تەواوی ببووە شوێنێکی دڵڕفێن پڕ بوو لە جۆرەها ئاژەڵ،وە چەندەها دارودرەختی جیاواز کە میوەی جۆراو جۆریان ئەگرت.
هەموو شت ئاسایی بوو تا وەکو لە جیهانێکی ترەوە کۆمەڵەیە پێیان زانی!! هەرچەندە یەزدان ئەمەی پێ ڕانەگەیاندبوون بەڵام ئەوان هەر زانیان بە هۆی ئەو جادووانەیانەوە کە بەتەواوی یەزدان لێیان وەرەس بوبو.
هەر بۆیە خێرو بەرەکەتی لێ گرتبوونە.

----------------- ------------------ -------------- --------------
هۆزی یازخۆفەر:هۆزێکی کۆنن کە لە جیهانێکی جیاواز نیشتە جێ کران لەسەر خاکو ئاوی خۆیان،تا دەهات زیادیان دەکردو بەرەکتدار دە بوون و یەزدان زانستی زیاتریانی فێر ئەکردن،بەجۆرێک زانستیان زیاد بووبوو کە یاخی بوون و ئەو زانستەیان بەخراپی بەکار ئەهێنا و جادوویان داهێنا. کە ئەمە یەزدانی زۆر توورە کردبوو لێیان،سزای خۆی بەسەر ئەسەپانن بەڵام ئەوان دەستەوەستان ڕا نەئەوەستان!!
هەوڵیان دا جادووش لە خودا بکەن ................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
_________________
بەڵام یەزدان زۆر لەوە گەورەترە کە ئەوان بتوانن جادووی لێ بکەن!
سا خودا ویستی هۆزێک پێک بهێنێ بە ناوی سوارچاکی خودا کە پێشی دەگوتن مرۆڤەکان.  
ویستی لە دژی لەڕێ دەرچوان بەکاریان بێنێ،هەرچەندە یەزدان بەدەسەڵاتە و پێویستی بەکەس نیە بەلاَم ویستی بسەلمێنێ بۆیان کە لەوان بەهێزتریش هەیە.
،،،،،،،،،،،،،،،،،------------------------------

                                




                خودا مرۆڤەکانی دروست کرد.                

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

سڵاو هاوڕێیان ئەمە یەکەم چیرۆکمە هیوادارم بە دڵتان بێت وە لە کەمو کوڕیم ببوورن 🥰💋💖💖💖

سوارچاکانی خوداWhere stories live. Discover now