Harley mieszka w małym miasteczku nieopodal Nowego Jorku. Zamieszkuje duży dom na ulicy Błękitnej. Mieszka ze swoją matką, ojcem oraz młodszym bratem, który ma 8 lat. Harley nie utrzymuje zbytnio dobrych kontaktów z rodziną, niedawno temu jej ukochana babcia Aniel umarła na raka płuc. Była ona jedyną osobą, która rozumiała się z Harley. Harley chodzi do bogatej szkoły w Nowym Jorku, chodzi tam od niedawna, ponieważ dostała wysokie stypendium za bardzo dobre stopnie w poprzedniej szkole w 1 klasie liceum. Poznała tam grupkę znajomych, Pinkie, Adriena, Valerie oraz Zaydena, z którym utrzymuje złe kontakty. Jej mama jest lekarką, a ojciec prawnikiem w Kalifornijskim mieście Los Angeles. Przyjeżdza do rodziny co tydzień, lecz tylko na kilka dni. Harley ma delikatnie lepsze kontakty z ojcem, lecz i tak nie są one dobre i takie jakie powinny być. Ojciec Harley chciałby by jego córka poszła w jego ślady i została prawniczką, lub sędzią Nowego Jorku. Młodszy brat Harley nazywa się Ben, jako jedyny z rodziny ma dobry kontakt z siostrą i zawsze bierze z niej przykład, lecz ich matka tego nie popiera i uważa Harley nie jest dobrą osobą na wzór. Harley bardzo kocha piosenki Lany Del Rey i Beyonce. Marzeniem Harley jest zostanie światowej gwiazdy piosenkarką. Bardzo kocha śpiewać oraz grać na pianinie, na którym gra już od dłuższego czasu bo już od 10 lat. Jest to jedyna rzecz, która podoba się jej mamie, ponieważ uważa, że gra na pianinie jest wykwintna i dla wyższej sfery ludzi. Lecz nie uważa, że jej córka zajdzie z takim beznadziejnym pomysłem zbyt daleko i dosięgnie dzięki temu gwiazd i zostanie świetną pianistką oraz piosenkarką. Harley bardzo kocha psy, koty oraz różne rodzaju gady takie jak naprzykład żółwie, jaszczurki i wszelkie węże. Przez całe dzieciństwo prosiła rodziców o żółwia, lecz oni zawsze jej mówili, że chyba zwariowała i nic takiego jej nie kupią. Harley w poprzedniej szkole miała same szóstki, ale także zdarzało się dostać jej czwórkę przez, którą miała od rodziców szlaban na cały miesiąc czyli zakaz wyjścia z domu, zakaz telefonu, komputera, telewizji i co najważniejsze uczenie się na poprawę na szóstkę. harley miała bardzo ciężkie dzieciństwo, przez całe była samotna, ponieważ, gdy poznawała kogoś odrazu ta osoba była odrzuca przez rodziców, bo nie miała klasy, lub nie należała do ludzi wyższej klasy. nawet kiedyś rodzice znalezli sami dla niej koleżankę, była ona córką przyjaciółki jej matki. Lecz ta ,,nowa koleżanka'' była przemądrzała i bardzo wredna dla samych rodziców Harley i ona też nie zdała testu. Podczas dzieciństwa Harley myślała, że tacy rodzice są normalni i tak jest w każdym domu, lecz jak dorosła zrozumiała jak jest naprawdę i to, wtedy Harley i jej matka ucieły swój kontakt do zera.
CZYTASZ
Remember this hour
Teen FictionW niedalekim miasteczku nieopodal Nowego Jorku mieszka Harley ze swoją rodziną. Ma bardzo słaby kontakt z rodziną i powoli traci go coraz bardziej. Gdy dostała stypendium, a jej ojciec premie mogła pójść do najlepszej szkoły w Nowym Jorku, w której...