Harley codziennie wstawała jak w zegarku o 4:00 i zawsze z rana słuchała piosenek Lany del Ray. Tego dnia w jej słuchawkach leciała jej jedna z ulubionych piosenek. Położyła się pod kocem zamknęła się w ciszy i zajęła się swoją ulubioną pasją czyli słuchaniem piosenek swojej idolki.
**†*****†***********†************
I've seen the world, done it all, had my cake now Diamonds, brilliant, and Bel Air now Hot summer nights,mid-july when you and i were forever wild The crazy days, city lights The way you'd play with me like a child.
Will you still love me when I'm no longer young and beautiful? Will you still love me when I got nothing but my aching soul? \i know you will, i know that you will Will you still love me when I'm no longeer beautiful?
I've see the world, lit it up as my stage now Channeling angels in the new age now hot summer days, rock and roll The way you'd play for me at you show And all the ways i got to know Your pretty face and electric soul.
Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?
Will you still love me when I got nothing but my aching soul?
I know you will, I know you will, I know that you will
Will you still love me when I'm no longer beautiful?
Dear Lord, when I get to Heaven
Please let me bring my man
When he comes, tell me that you'll let him in
Father, tell me if you can
All that grace, all that body
All that face makes me wanna party
He's my sun, he makes me shine like diamonds
Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?
Will you still love me when I got nothing but my aching soul?
I know you will, I know you will, I know that you will
Will you still love me when I'm no longer beautiful?
Will you still love me when I'm no longer beautiful?
Will you still love me when I'm not young and beautiful?
*******†***************†*****************Gdy minęła już cała piosenka, Harley poszła robić swoją codzienną rutynę, którą robi codziennie. Po swojej rutynie zauważyła,że napisała do niej jej najlepsza przyjaciółka Pinkie Hodes.
-Ej, Harley widziałaś moją relacje na ig? - od BFF Pinkie
-Nie, a co?- od Harlie
- Musisz to zobaczyć, szybko!- BFF Pinkie
Po przeczytaniu tej wiadomości Harley odrazu wszedła na instagrama i odpisała dla Pinkie.
-Oooo widzę, że wróciłaś do Adriena, bardzo się cieszę, bo naprawdę do siebie pasujecie i widziałam, że za sobą tęsknicie- od Harley
-Nooo bardzo się cieszę, mam nadzieję, że już nigdy nie zerwiemy- od Pinkie
-Dobra widzimy się w szkole, pa- od Harley
-Narka Harley!- od Pinkie
***********************************************************************************************
Gdy Harley już wyszła z domu zauważyła, że podbiega do niej jej koleżanka Bony.
Hej Harley, co tam u Ciebie- Spytała Bony.
Bony była strasznie nieogarnięta, ale zawsze pomocna oraz miła.
Nawet w porządku, dzięki, że pytasz- Opowiedziała Harley.
dobra choć idziemy do szkoły, bo się spóźnimy- Powiedziała Bony.
Gdy Harley oraz Bony doszły do szkoły zauważyły, że jakaś banda typów bije jakiegoś bezbronnego dzieciaka.
ejj Harley co robisz, nie mieszaj się w to- Krzyknęła Bony, gdy zobaczyła, że
Ej, co wy z nim robicie, zostawcie go- wydarła się w biegu Harley.
AAAAAAAAAł zostawcie mnie błagam!- krzyknął ten biedy dzieciak.
Hah zobacz Marek jakaś typiarka myśli, że da sobie z nami rade XD- Powiedział jeden z tych zbirów.
CZYTASZ
Remember this hour
Teen FictionW niedalekim miasteczku nieopodal Nowego Jorku mieszka Harley ze swoją rodziną. Ma bardzo słaby kontakt z rodziną i powoli traci go coraz bardziej. Gdy dostała stypendium, a jej ojciec premie mogła pójść do najlepszej szkoły w Nowym Jorku, w której...