bunu tek olduğun zaman açar mısın ?

512 46 4
                                    

3racha için olacak fan buluşması için hazırlanan üçlü oldukça heyecanlı ve enerjikti.

Jisung, changbin ve Chan heyecanla makyajlarının bitmesini bekliyordu.

Bu ilk fan buluşmaları olduğu için neyi beklediklerini, ne kadar yorgun olacaklarını veya fanlarla nasıl konuşmaları gerektiğini düşünüyorlardı.

Jisung makyajı biter bitmez serinlemek için masadaki buzlu çaylardan birini alıp içmeye başlamıştı.

Pencereden göz gezdirdiğinde dışarısının oldukça kalabalık olduğunu görünce heyecanı kat kat arttı.

Diğerlerinin de işi bittiğinde koruma eşliğinde aşağı inerek Meeting alanına ilerlediler.

Sırada bekleyen yüzlerce insan çığlık atıyor ve isimlerinin yazılı olduğu pankartlar tutuyorlardı. Kısa sürede bu kadar ünlü olmayı beklememişlerdi ancak muazzam bir haberdi bu.

Üçlü yerleşip kolay gibi görünen ancak yorgunluktan bitkin düşecekleri işe başladı.

Tüm gelenlerle kısa bir sohbet edip imza atıyor ve fotoğraf çekiliyorlardı.

Uzun bir zaman geçmişti, insanlar azalmıştı;neredeyse kimse kalmamıştı. Jisung yorgunlukla geriye yaslanıp şişesini açtı ve kafaya dikti birden önüne oturan deri ceketli siyah şapkalı kişiyle Su boğazında kalıyordu. Hemen kendine gelip birkaç öksürük ardından kalemi eline alıp imza atmaya hazırlandı.

"İmza istemiyorum."
Jisung kaşlarını çattı, yoksa bu da anti adı altında yatan özgüvensiz piçlerden miydi? Kalın dudaklarında ufak bir gülümseme belirdi, keskin gözleri ile jisung'u süzdü ve elindeki paketi jisung'a uzattı.

"Bunu tek olduğun zaman açar mısın?"

"Bu nedir?"

"Sürpriz!"

Karşısındaki uzun saçlı çocuk jisung'un eline elini sürterek  masadan kalktı, yüzüne siyah maskesini geçirdi ve gizlemli halini koruyarak hızlı adımlarla uzaklaştı.

Bu kutuyu alması tehlikeliydi ancak jisung'un merak duygusu ağır basıyordu.

Kulağını kutuya yaslayıp birkaç kez salladı. İçinden çıkan sesle bunun ufak parçaları olan birşey olduğunu anladı. Diğer üyelere baktığında gitmek için hazırlandıklarını gördü ve kendisi de onlarla birlikte yurt odalarına geldi.

Merak eden var mı? Yooook.

Merak eden var mı? Yooook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
fan meeting ✓✓hyunsung✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin