2⚠️

452 36 28
                                    

Herkes odasına dağılmıştı. Mutfağa Su için gelmiştim ardından odama geçip kapıyı kilitledim ve birden metting sırasında bana verilen kutu aklıma geldi.

Masanın altındaki kutuyu alıp yatağın üzerine koydum ve dolabımdan kısa şortumu alıp giydim ve ardından yatağa oturarak kutunun üzerindeki kalp şeklindeki bandı ardından altındaki şeffaf ambalaj kağıdını söktüm. Belki kendime heyecan yaratmak için yapıyordum bilmiyorum ama oldukça yavaş açmayan özen gösteriyordum.

Kutuyu açtığımda içinde birkaç küçük kutu daha çıktı...

Kutulardan büyük olanı elime aldım ve bandını tırnağımla yırtarak açtım.

Siyah bir fotoğraf makinesi vardı, acaba hediye miydi bunlar?   Hala anlam veremiyordum. Tüm gizemi adamın giyinimine mi yıktım acaba?

Ancak diğer kutuyu açtığımda içinden yüzük gibi birşey çıktı. İncelemeye başladığımda diğer ucundaki parlak yuvarlak şeyi gördüm. Gözlerimi kıstım ve düşüncelerimi diğer kutulara sakladım.

Orta boyutta olan kutuyu aldım. İçinde birden çok şey var gibiydi.
İçini açtığımda bir sürü fotoğraf olduğunu anladım ve hepsini yatağa döktüm.

Ağzım açık kalmıştı, hepsi farklı açılarda vücut resmiydi... Yani açıkçası seksi bir vücut resmi.

Fotoğrafları yakından incelediğimde bunun metting sırasında gelen adamın fotoğrafları olduğunu anladım.

Siyah uzun saçları ve ince uzun parmakları... Alt tarafımda hissettiğim ısınma ile parmaklarım istemsizce vücudumda dolaşıyordu.

Hemen elimi geri çekerek başımı iki yana salladım ve içinde olan son üç kutuyu açtım.

Birinde telefon büyüklüğünde bir cihaz diğerinde bir seks yüzüğü ve bir diğerinde ise vibratör çıkmıştı.

Cihazı elime aldım ve üzerindeki düğmeye bastım.

Bu... Islak sesler... Hızlı nefes alış sesleri ve pürüzsüz sesi ile adımla inleyen bir adam.

Siktir!

Elindekini hemen yatağa attım ve geri çekildim ancak vuruş sesleri derinleşiyordu. Vücudum buna tepki veriyordu ve en önemlisi adımla inleyişi yüzünden kendime dokunma isteğim artıyordu.

Yatağa uzanıp kısa şortumun üzerinden parmaklarımı penisime sardım ve biraz oyalandım.

Ses kaydında "jisung-ah~" diyen inleyişler beynimi bulanıklaştırırken yastığı bacak arama koyup sürtünmeye başladım.

Islanmaya başlayan şortumu çıkartıp kutudaki vibratöre elimi attım ve çalıştırıp kalçalarımı ortaya çıkardım. Önce biraz genişlemeye çalışırken dayanamayıp vibratörü içime ittim...

Başım dönüyordu ve terler vücudumdan sıyrılıp gidiyordu.

Fotoğraflardaki vücuda bakarak gözlerimi kapattım ve hayal etmeye başladım.

Cidden çok yakışıklı bir suratı ve tüm hatlarıyla kusursuz olan bir vücuttu... Özellikle ideal tipim olması beni daha çok yükseltiyordu.

************

Duştan çıkıp saçlarımı kurularken kutuda bir kağıt gördüm.

Bir hesap ismi vardı.

İg:hynjinnnn

Telefonumu alıp hesaba göz gezdirmek istedim. Biraz meraklı bir insanım.

Tek takipçisi bile yoktu ve tek bir gönderi vardı.

Hynjinnnn

:Sana özel jii~#hanji🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

:Sana özel jii~
#hanji🖤




Yazım hatası varsa boşverin

Seviyom sizi

Görüşürüz

fan meeting ✓✓hyunsung✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin