"בסדר.." אפה נאנח "אבל אם אני אשמע שאתה פגעת בו זה הסוף שלך." הוא המשיך בכעס.
"תמשיכו להכיר אחד את השני.. אנחנו לא נתערב עד שתחליטו לשתף אותנו. אני רואה שזה עוד נורא טרי. תסלחו לנו" אומה חייך וגרר את אפה ביחד איתו מחוץ לחדר.
יונג׳ון הסתכל עלי עם חיוך מרושע גדול והשכיב אותי במיטה "זה יותר קל משחשבתי. עכשיו אני גם לא צריך להתחבא מההורים שלך. אני באמת יכול לבוא מתי שאני רוצה ולעשות בך מה שאני רוצה." הוא לחש ונשכב מעלי.
"מה אתה רוצה ממני? מה עשיתי לך??" שאלתי ביאוש.
"כמו שאני אמרתי צ׳ין... זו הייתה אמורה להיות רק פעם אחת.. אבל.. אני לא ידעתי כמה כיף זה יהיה, להשפיל אותך, לגרום לך לצעוק, להתחנן שאני אפסיק. מממ זה נתן לי כל כך הרבה כוח אתה אפילו לא יודע עד כמה. ואני רוצה עוד. ואני לא אפסיק עד הנשימה האחרונה שלך" יונג׳ון חייך "עכשיו לצערי אני לא אזכה לשמוע את התחננויות שלך" הוא אמר והפך אותי כדי שאני אשכב על בטן "אתה תצטרך לשמור על שקט. " הוא לחש לי באוזן ודחף את הפנים שלי לתוך הכרית תוך כדי שהוא מוריד לי את המכנסיים.
התעוררתי בבוקר לבד במיטה אני לא זוכר מה קרה אתמול אחרי הסבב הראשון.. אני לא זוכר איך נרדמתי ואני גם לא זוכר מתי יונג׳ון הלך.
כל מה שידעתי זה שהחיים שלי עכשיו לגמרי הולכים להשתנות. ואני כבר לא הצ׳ין התמים והשמח שהייתי מקודם.
הוא מת.
הגוף שלי הוא רק צעצוע, חפץ לתענוג של מישהו אחר.
הנשמה שלי צורחת לעזרה אבל אף אחד לא שומע אותה. היא תקועה בחור שחור שרק הולך וגדל.
כל מה שאני יכול לעשות זה לבכות עד שכבר את זה אני לא אהיה מסוגל לעשות. לבוסף. אני אמות. אני לא רחוק משם מלאכים לא אמורים להיות עצובים. זה רע להם, זה מפורר אותם מבפנים.
למרות הקושי שלי משכתי את עצמי מהמיטה וקמתי לשטוף פנים. אני צריך להתנהג כאילו הכל כרגיל בפני ההורים שלי. התאמנתי בלזייף חיוך במראה וירדתי למטה למטבח לאכול ארוחת בוקר."בוקר טוב תינוק שלי" אומה אמר עם חיוך מרוגש וחיבק אותי. חיבקתי אותו בחזרה והחיבוק נמשך יותר ארוך מהרגיל אני הייתי צריך את האנרגיה הזו מאומה.
"היי צ׳יני.. אתה זוכר מה שאמרתי לך?" אומה שאל והסתכל לי בעיניים."תמיד להיות שמחים" עניתי עם חיוך.
"בדיוק. גם אם קשה החיוך בריא. שטנים ניזונים מהאנרגיה רעה וסבל. הם אוהבים את זה. הם ינצלו את זה. אז תשים לב מתוק שלי אני יודע שקשה לך קצת לאחרונה אבל אני דואג שאפה והדודים שלך יתחילו לנצל אותך בלי שהם ישימו לב. ותאמין לי.. מנסיון זה ישאיר אותך ללא כוחות" אומה לחש וליטף לי את הלחי.
זה נכון. שטנים ניזונים מסבל, וחולשה וכל אנרגיה רעה.. אז מה שאני צריך לעשות זה פשוט להישאר שמח. להישאר חיובי.
אני יכול לעשות את זה... נראה לי.. זה בטבע שלי.
YOU ARE READING
my little angel 2 *second generation*
Любовные романыצ׳ין כבר בן 17 הוא בחר ללמוד בבית ספר של בני אדם לעומת אח שלו הגדול, סון שבחר ללמוד להיות שטן שומר. צ׳ין קיבל את הפנים של יונגי, הוא נורא דומה לו אבל הוא גם קיבל את האישיות המלאכית מג׳ימין כמובן. אין להם בן אהוב, אבל עם צ׳ין הם מסכימים לעצמם להיות...