"בוא נעשה את זה מהר מלאך" יונג׳ון אמר ודחף אותי למיטה "תוריד את החולצה. אני לא עומד לזיין אותך אח שלך רק יחשוב ככה. תאמין לי אני לא רוצה לעשות את זה. אתה מגעיל." יונג׳ון אמר והוציא את הטלפון שלו.
הורדתי את החולצה שלי ונשארתי לשכב על המיטה. הכל בשביל סון."אני עומד לצלם אותך כאילו אנחנו עושים סקס" הוא אמר והניח את היד שלו על החזה שלי. התחלתי להתנשף בפחד אני, פחדתי שהוא ירביץ לי.
יונג׳ון צילם אותי ושיחרר אותי "עכשיו תתלבש. אתה נשאר פה ועוד שעה אנחנו מתקשרים לסון להודיע לו שסיימנו את הסבב הראשון. אני רוצה שאתה תגיד לו את זה" יונג׳ון אמר והניח את הטלפון שלו על המיטה.
לבשתי את החולצה שלי מהר והתיישבתי על הריצפה."אבל אני לא יכול לשקר..." לחשתי, שיט! למה אמרתי את זה בקול???
"מה אמרת?" יונג׳ון שאל והסתכל עלי.
"כ-כ-כ-כלום" מילמלתי.
"כ-כ-כ-כלום???" הוא חיקה אותי בקול מזלזל "אתה לא יכול לשקר." יונג׳ון נאנח "תנסה." הוא קבע.
"אבל אני לא יכול.. הוא מיד ידע" אמרתי 'צ׳ין תיהיה בשקט!'
"אני לא מבין אתה רוצה שאני אשכב איתך?" הוא שאל ונתן לי בעיטה שדחפה אותי לריצפה.
"לא.." נעמדתי מהר "אני פשוט.. רוצה שתעשה מה שאתה צריך לעשות ותגמור עם זה כבר. אני רוצה שתעזוב אותי ואת אח שלי בשקט." אמרתי ונעמדתי מולו.
"אוקיי. אבל אתה הבאת את זה על עצמך מלאך" יונג׳ון אמר והצמיד אותי אליו.
"ר-רק זה הפעם הראשונה שלי... אז אם אתה יכול להיות עדין איתי" אמרתי והרגליים שלי לפתע התחילו לרעוד.
"אני עדיין מתלבט." הוא אמר וזרק אותי למיטה "להרוס לך את הסקס לנצח זו המטרה שלי. לגרום לזה שלא משנה עם מי אתה תיהיה אתה תמיד תזכר בי. השאלה היא.. אם לגרום לך להרגיש ממש טוב שכל סקס עם מישהו אחר ירגיש נוראי.. או להיות ממש קשוח איתך ולגרום לך טראומה לכל החיים ובעיות קשות של אינטימיות." יונג׳ון עלה מעלי.
'זהו זה צ׳ין.. אתה הבאת את זה על עצמך. אתה אשם. פשוט תיכנע. זה יגמר יותר מהר'
אני לא אמרתי כלום, הזזתי את הראש שלי הצידה כדי לא להסתכל לו בעיניים והתחלתי לבכות.
"אני רואה שהטראומה כבר מתחילה להתפתח. אני אוהב את זה" הוא צחק והוריד לי את המכנסיים.
"זה הולך להיות דוחה. אתה הולך לשנוא את זה. ואתה לא תרצה לעשות סקס.. יותר בחיים" יונג׳ון אמר והוריד את המכנסיים שלו יחד עם החולצה.
"היי תסתכל עלי מלאך" הוא מחץ לי את הלחיים משני הצדדים והכריח אותי להסתכל לו בעיניים "אתה נראה יותר טוב כשאתה בוכה" הוא צחק והכניס אצבע אחת לתוך החור שלי. אני הייתי כל כך רגיש ולא הכרתי את התחושה הזו שזה גרם לי לצעוק בבהלה.
הוא התחיל עם אצבע אחת ואחר כך מרח על האצבעות שלו ג׳ל ודחף שתי אצבעות לתוכי. הוא התחיל להזיז אתה היד שלו יותר מהר ויותר עמוק ואז הוא הגיע לנקודה שגרמה לי לגנוח ולאיבר שלי להתקשות בשניה. מה קורה לי?!
YOU ARE READING
my little angel 2 *second generation*
Romansaצ׳ין כבר בן 17 הוא בחר ללמוד בבית ספר של בני אדם לעומת אח שלו הגדול, סון שבחר ללמוד להיות שטן שומר. צ׳ין קיבל את הפנים של יונגי, הוא נורא דומה לו אבל הוא גם קיבל את האישיות המלאכית מג׳ימין כמובן. אין להם בן אהוב, אבל עם צ׳ין הם מסכימים לעצמם להיות...