všecho to začíná

28 1 2
                                    

Tak to jsem já! Jmenuji se Lenka a jsem ze Zlína. Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Sára. Mám jednu starší ségru někdy se chová strašně povýšeně a chytře i když toho ví skoro stejně jako já ,ale někdy se s ní dá užít i sranda ( to bohužel jen velmi výjimečně). Jinak nejsem žádný svatoušek ,mám na kontě už pořádnou řadu průšvihů, od posprejování ředitelova auta, až po rozbití interaktivní tabule flaškou. Ale co už já jsem prostě taková.

Zítra jedeme na školní výlet. To bude zase trapárna. Holky z naší třídy budou zase v autobuse dělat strašně důležité, ale přitom jsou to stejnéjako ostatní. Ach jo kdyby aspoň neměli takové předsudky, jenom protože kouřím a občas udělám nějakou blbost, tak to neznamená, že jsem nezodpovědná, nebezpečná a agresivní . No ale mě je to vlastně jedno . Takoví lidé mě můžou být úplně ukradení. Jedeme do ZOO. Tak se asi jdu osprchovat a půjdu spát.

Ráno se probudím...počkat? Neměl mi náhodou zazvonit budík? To ne! Já jsem zaspala! Rychle utíkám dolů do kuchyně. Kolik je hodin? Půl desáté, no tak to se můžu se školním výletem rozloučit, proč mi to tak vadí? Stejně bych se tam jenom nudila. Nejednou se zarazím.Co dělá v kuchyni mamka, vždyť má být dávno v práci! ,,Mami? Co tady děláš? " ,,No co bych dělala snídám, je to trestné, nebo proč na mě tak hledíš ? " proč mi nenadává za to, že jsem zaspala? ,,Ale ty máš být v práci! "Mamka na se na mě dívala jako na kdybych právě utekla z blazince! ,,Ale je sobota, tak co bych tam dělala? " No tak to je definitivní konec moje máma se úplně pomátla! ,,Mami je pátek a ja mám být na školním výletě!" Mámka na mě vyvalila oči a začala se smát,,Leni! Pátek už byl! Dneska je sobota" Tohle bude nějaký hodně špatný vtip,,mami je ti jasné, že za tenhle vtípek mi budeš muset napsat omluvenku a jsem zvědavá, co uvedeš jako důvod absence. " ,,Lenko jak ti mám vysvětlit, že je sobota? Podívej se na mobil televizi, zavolej třeba Sáře, ověř si to jak chceš je prostě sobota!Nevím proč si myslíš, že je pátek. Nejsi nemocná? Včera jsi byla nějaká divná. "Tak to je vrchol! Ona bude asi opravdu sobota",,Mami, ale já si prostě včerejšek nepamatuju! "V duchu si přemítám, že to všechno musí být jenom sen, protože tohle není možné, usnout a probudit se o dva dny později?,,Mami? A co jsem teda včera dělala, když jsi teda tak chytrá? "Když přeberu svoji otázku v hlavě, tak se musím nad tou absurditou v duchu i pousmát.,,No takže ráno jsi jela na výlet, když jsi z něj přijela, tak jsi mi řekla ,pozor teď cituju- výlet byl velmi naučný, poznala jsem několik exotických zvířat z blízka a ne jenom ze školní lavice.- To byla ta nejiteligentnější věta, kterou jsem od tebe kdy slyšela, proto jsem si ji taky zapamatovala tak doslova. Pak už jsi šla nahoru, tam jsi si dělala úkoly.Z toho jsem se taky dlouho vzpamatovávala. Vždyť ty sis v pátek večer nedělala DÚ ani v první třídě !Potom jsi se šla navečeřet a spát." tak a teď už jsem definitivně v koncích. Ona si ze mě asi fakt nedělá srandu. Tak co se to se mnou děje,,já už toho mám dost" zakřičela jsem na celý dům a vyběhla nahoru po schodech.Svalila jsem se na postel a snažila se usnout, v hlavě mi to začalo šrotovat... Za předpokladu ,že si ze mě mamka nedělá srandu, tak co se to se mnou děje. To jsem zešílela ,nebo co?S hlavou plnou myšlenek znovu usínám.

život v chaosuKde žijí příběhy. Začni objevovat