130 26 17
                                    

chan kantinde oturmuş son zamanlarda fazlasıyla beraber olduğu minho ile beraberdi.

son zamanlarda daha mutluydu.

iki gündür seungmin de yazmıyordu sanırım bu sefer onu gerçekten bırakmıştı. bu da diğer bir güzel kısımdı.

minho ona çok iyi davranıyordu onu seviyordu ama bunu rahatsız etmeden yapıyordu ve dokunma fobisini gayet normal karşılamıştı ve sorun olmadığını dile getirmişti.

minho içinse herşey daha farklıydı.

chan'ı sevmiyordu tek sevdiği kişi jisung'tu. chan daha ona dokunamazken onu ne yapsın ki.

aynı zamanda hislerinin de farkındaydı chan'ın fakat bunu pek umursamıyordu. onun için sadece jisung vardı ve oldukça da yaklaşmıştı ona.

"hey minho, telefonumu sınıfta unuttum sanırım hemen gelirim ben."

minho sahte bir şekilde gülümsedi

"bekliyorum chan."

chan da gülümseyip yanından ayrıldı. minho ise arkasından göz devirip telefonuyla ilgilenmeye başladı.

chan sınıfa girip sırasına ilerledi pek bir kişi yoktu sınıfta seungmin'de dahil.

telefonu eline aldığında seungmin'den mesaj gelmişti. şuana yazmaması mucizeydi zaten.

ex:

dokunuşlarınla ölmeyi tercih ederdim.

görüldü

kaşlarını çattı chan bu mesaj onu biraz korkutmuştu. çünkü seungmin deliydi. tam anlamıyla bir deliydi. son yazdığı mesajlardan sonra saçma sapan bir şey yapmamıştır diye geçirdi içinden.

mesajı görüldü ile bırakıp sınıftan çıktı. minho onu bekliyordu seungmin'e sonra da cevap verebilirdi.

sınıftan çıktığı gibi erkekler tuvaletinde korkunç bir çığlık yankılandı. bu felix'ti. onu kalın sesinden tanımıştı.

gürültülü kat bir anda ölüm sessizliğiyle doldu. herkes birbirine bakıyordu.

chan felix'e bir şey olduğunu sanarak erkekler tuvaletine ilerleyip içeri girdi.

ama düşündüğünden farklı bir manzara vardı.

felix lavabolardan birine tutunmuş, tamamen açtığı gözleri ile karşısındaki kabine bakıyordu.

"felix sorun ne?"

konuşmuyordu sadece şokla bakıyordu kabinin içine.

chan kaşlarını çattı, neler oluyordu?

felix'in yanına yavaşça ilerleyip kabinin içine baktı.

chan her şeyi beklerdi o kabinin içinden.

ama birşeyi beklemezdi,

eski sevgilisinin bileklerini acımasızca parçalanmasını beklemezdi.

chan defalarca ölmek kelimesini şimdi çok daha iyi anlıyordu.

_________________________


duz yazi yazdim insallah sicmamisimdir icine

bence bekliyordunuz

aci bir son yazdim cunku aciyi seviyorum. kendime aci cektirmeyi seven bir ruh hastasiyim.

bi dahaki bolum final

repeatedly, seungchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin