Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 💖
Ertesi gün sabahın köründe uyandırılmıştı kızlar. Çünkü kahvaltı sabah 7-8 saatleri arasındaydı.Mehir gece etkinliğinde yan yana halay çektiği kızın oda arkadaşı olduğunu görünce çok şaşırmıştı. Gece tanışmış olduğu Didem'i çok sevmişti. Kızlarla gülüşerek hazırlandı ve kahvaltıya gittiler. Gözleri hemen etrafı taradı daha o gelmemişti. Arkadaşlarıyla kahkahalarla kahvaltı yaparken kızın yemekhaneye girdiğini gördü. Gözleri kesişti kız kibarca gülümsemişti. Mehir de karşılık verdi.Kız arkadaşlarıyla konuşurken kızların ona Elif dediğini duydu. Artık adını öğrenmişti bu onu mutlu etti. Liderleri çağırdığı için kalkıp gitmek zorunda kalmıştı kızlar. Bugünkü etkinlikleri oldukça durgundu. Mehir bu durumdan çok sıkılmıştı kaçmak istiyordu. Sonunda liderleri serbest bıraktığında hemen sigarasına sarıldı Mehir. Sadece tek bir çardakta sigara içmelerine izin veriliyordu. Oraya oturdu ve sigarasını yaktı. Etrafı gözlemlerken Elif'i gördü. Arkadaşlarıyla gülerek onun tarafına geliyordu. Gözlerini ondan hiç ayırmadan sigarasını içine çekip dumanını üfledi. Bu sırada Elif'in de gözleri ona kilitlenmişti bile. Bu garip an Mehir de garip hisler bırakırken kafasını iki yana salladı Mehir. Bu yaşananlar doğru gelmiyordu. İnandığı dinde hemcinsinden hoşlanmak doğru değildi. Gerçi hoşlandığından da emin değildi. Tek bildiği bu kızı yakından tanımak istemesiydi. Kız sanki bir girdaptı ve Mehir bu girdapta boğulmaya çoktan hazırdı.
Yine de kendi içinden daha dikkatli olmak için söz verdi Mehir. Bu işin sonu kendi için tehlikeli olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamp (gxg)
Teen FictionAntalya kampında kaderleri kesişen iki kız.. Böyle olacağını ikisi de nereden bilebilirdi ki?