kaza günü 1

94 4 3
                                    

jisung evde tekti salonda oturuyodu anne ve babasini bekliyordu telefona bakarken bir anda disaridan araba carpisma sesleri geldi jisung apar topar disariya bakmak icin balkona cikti 1. katda oturuyodu ve gordugu sey 2 arabanin evinin onunde çarpışmış bir sekildeydi biraz bakti kimlerin arabada olduguna ve birde ne gorsun annesi ve babasi kanlar icinde yatiyodu jisungun elleri titremeye basladi.

hicbisey dusunmeden hemen evden cikti telefonundan hastaneyi aradi apartmandan ciktigi gibi anne ve babasinin oldugu arabaya gitti annesi gözünü açıp ogluna belkide son kez bakti bunu kimse bilemezdi.

bayan han ogluna "seni seviyorum"dedi kisik bi sesle ardindan ambulans geldi ve anne ve babasini goturdu jisung annesinin yaninda hastaneye gidiyordu.
.
.
.
jisung ve anne babasi hastaneye geldiler ikiside ameliyata girdi jisung yere cömeldi ve hickira hickira aglamaya basladi.
.
.
.
minho diye bir cocuk o sirada hastanedeydi minho iyi bir cocuktu kan bagisi yapmak icin hastaneye gelmisti.

minho kan bagisi yapip kaninin alindigi yerden cikti ve hickirik sesi duydu bu ses jisunga aitti.Minho yanina gitmek istedi ama yapamadi yapmadi.Minho jisungu kendi haline birakma karari aldi ama olaylari merak etti.

Minho bir koltuğa oturdu ve jisungu goz ucuyla izledi bir sure ona bakinca cok degisik duygular icinde gibi hissediyordu.
.
.
.
1 saat gibi bir sure gecti bir doktor disari cikti jisung hemen ayaklandi

"neoldu annem babama neoldu cabuk soyle!"

"maalesef babaniz öldü"

"p-peki annem?"

"anneniz yasiyor kil payi kurtuldu ve felç kaldi"

"peki felci gecirmesi icin ne yapabilirim?"

"bu ameliyati biz yapamiyoruz ve yapilmasi icin fazlasiyla para gerekir.."

"peki..."

jisung once babasi icin sonrada annesi icin aglamaya basladi ve tesadufen minhonun yanina oturdu aglamaya basladi minho ordan hic ayrilmak istemiyordu.
.
.
.
jisung hem parasi hemde eve gitmek istemedigi icin goz yaslari bitene kadar orda oturup agladi. ve artik cok fazla uykusu gelmisti gozleri kapaniyodu minhoda usenmeden onun yaninda oturdu tam kalkmayi dusunurken jisung uyuya kaldi.jisung minhonun sırtına kafasini koydu mingo şaşırmıştı "ananiskm napicam"dedi minho birsure sonra aklina jisungu uyandirmak geldi ama jisunga seslense bile jisung derin uykudaydi orda parti bile yapsalar son ses muzik bile çalsalar uyanmazdi.

minho jisungu bir anda kucagina aldi ve arabasina götürdü minho arabasina kendisini ve jisungu bindirdi kendi evine gidiyorlardi minho zengindi istedigin hersey vardi adamda.

birsure sonra eve geldiler.Jisungu kucakladi minho sonrasinda evinin anahtarini cikardi ve kapiyi ayagiyla itip acti iceri girdi ve ayagiyla kapiyi kapatti. jisungu odasina goturdu ev şato gibiydi bu yuzden jisungu götürmesi zor oldu.

minho jisungu yatagina yatirdi ustunude orttu hava soğuktu sonrasinda oda bir koltuga oturdu bir sure telefona bakti salonda yatacakti ama butun kedileri gobeklerini acmis 2 metre uzaniyolardi bu yuzden koltukta yer yoktu minho jisungun yaninda yatmamakta israrci degildi jisunga asik olmuştu çünkü.

minho jisungun yanina gitti ustunu degistirdi ve yanina uzandi jisung birseye sarilip yatmayi severdi minhonunu sirti jisunga donuktu jisung bir anda minhoya sarildi ve bir bacagini minjonun ustune atti minho sabaha kadar uyuyamadi ama en sonunda uykuya daldi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
asklar ilk bolumu biraz kisa yazmis olabilirim üzgünüm bunun icin şimdilik boyle kisa yazicam herneyse gorusuruz👋👋👋🐇🐿🐇🐿🐇🐿(kontrol etmeye usendim yanlislik varsa sotun etmeyin lutfen😔😔)

Evin önü.../ minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin