uf amk kararlasti intihar etmem resmen ABI MATEMATIK SORULARI SAKA DIMI BENIM BEYNIM ALMIYO.
minhonun gozunden
benim bebegim melek falan galiba. gülüşü neden bu kadar guzel? beni bayiltacak gibi hissettiriyor. ah guzel melegim iyiki seni tanimisim... ömrüm boyunca seni bırakmayacağm
"minhoo ben aciktimm"
(jisung benim arkadssim olsaydi yarrami ye derdim)
"ne yiyelim bebegimm"
"canim gimbap cektii"
"yapiyim bebegim ben sana"
yazarin göz(t)ünden hehe
jisung ve minho beraber mutfaga gittiler jisung arkadan geliyordu oncekine gore daha neseliydi ruhsuz gibi degildi.
beraber mutfaga geldikten sonrs minho dolaptan gerekli malzemeleri aldı ve tezgaha koyup kendince yapmaya calisti.
gimbapi bitirmeden falan oncegg
jisung minhonun kalin beline sarildi arkadan, jisungun bu yaptığına minho bisey demedi ve yaptigi seye devam etti.
.
.
.
gimbapi yapti minho tabaga koydu jisungta masaya oturmustu minhoyu izliyordu jisungun onune koydu tabagi minho. jisung yemeye basladi"cok guzel olmuss"
jisungun bu dedigine güldü minho jisungu izlemeye devam etti.
jisung minhoya bakti goz goze geldiler
"sen neden yemiyosun?"
"ac degilim"
"ama bileklerini kesmissin cok kanamistir..."
"bisey olmaz bebegim sen ye"
"yedikten sonra bakabilir miyim bileklerine"
minho kafasinla onaylayarak jisungu izlemeye devam etti
.
.
.
jisung ve minho salona gecmis beraber oturuyorlardi yan yana. jisung bi anda minhonun kucagina cikti ve (tabiki neye) minhonun penisinin ustune oturdu(smut gelirmiiiiiiiiiiiiiiii gelmez hihi)
jisungun bu yaptigiyla minho birazda olsa sasirdi ve onu durduk yere operse flortlesirse bisey olmaz galiba diye dusundu cunku jisungta yapıyordu biseyler sonucta. jisung baya sanki minho bir sandalyeymis gibi oturuyordu üstünde. minhoya dogru donmek icin biraz surtundu bu minhonun hosuna gitti. jisung minhoya dogru dondugunde gozlerinin icine bakti minhonun minhoda onun gozlerinin icine bakiyordu.
bir sure oyle bakıştılar jisunga sexyce bakarak
"ne istiyosun bebegim?"
dedi minho. jisung sırıtarak
(smut gelirmis aga)
"seni icimde istiyorum"
minho kaslarini yukari kaldirdi ve siritti.
"noldu birdenbire? sen ister miydin senin icinde olmami?"
"isterdim"
"hmmm"
"daddy yataga geciyor muyuz?"
"gecelim bebegim"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jisunga bi anda sevisme perileri geldi aw (canim oyle istedi ehxnsj) kisa oldu bu bolum çünkü simdi smut yazasim yok sonra yazcam hadi optum bayyy