10.fejezet

69 4 0
                                    

A nevek tisztázása után, egy szót sem szólt hozzám. Nem sokat kellet csöndben ülnünk, mert meg is érkeztünk a luxus pokolba.   Egy hatalmas családi ház elé gurultunk be. Kinyitotta az útitársam a kocsi ajtót és kiszállt. A kezét nyújtotta felém, amit most inkább figyelem kívül hagytam és magamtól szálltam ki.  A talpam a hideg betonra érkezett, amitől kicsit meglepődtem.

Hátráltam, mint ha mögöttem nem ugyan az a beton lenne. Bárcsak nem tettem volna, me így Dániel karjai között kötöttem ki. Amik szorosan zárultak körém, hogy egyensúlyba tartson.  Nem láttam őt, de a kezét mindenhol éreztem. A derekamon, ahol mintha megégetne valamivel olyan forró volt. A karamon, amit megszorított.  Túl sok volt nekem, főleg amikor a meleg levegő megcsapta a tarkóm. Amitől a hideg futott végig a gerincemen. Így addig kapálóztam, amíg el nem engedett.  Nem szólt semmit, csak hátra lépett.  Nem volt merszem ránézni, mert akkor meglátta volna a pipacs vörös arcom. 

A családi ház hatalmas volt és csoda szép.  Kavicsos betonút vezetett a bejárati ajtóig.  A ház udvara is lenyűgözően szép volt.  Rendezett volt az egész. Mindenhol zöldet láttam. Tökéltes fű, tökéltesen megnyírt fák és bokrok. De egy darab virágot nem láttam, pedig annyi hely lenne nekik. 

Mögöttem egy nagy csattanással bezárult a magas fakerítés, eltakarva előlem az utat. Elfogott a pánik. Körbe nézve, nem láttam egy szomszédot sem. Erdő vesz minket körül, mint két oldalt. Amit magas rácsos kerítés ölel végig.  

Dániel a vállamra tette a kezét, amitől megrázkódtam.  Úgy kisértbe be a nagy házba, hogy a keze mind végig a vállamon volt.  Ott bent kellemes meleg volt. Körbe vezettet Dániel, mielőtt elfoglaltam a szóbám. 

A ház rejtett egy nagy konyhát, nappalit és egy kisebb ebédlőt. Mind stílusosan volt berendezve és modernen.  A hálószobákból van egy pár.  Lent van egy kis szóba a lépcső mellett, ami az emeletre vezetett.  Az volt a bejárónőjé.  Emeleten volt a többi szóba.  Ahogy felértünk egy egyenes folyosó fogadott, aminek az első ajtaja egy vendégszóba, amihez külön jár egy fürdőszoba.  Ezen kívül a folyosón van még 3 szóba.  Az utolsó szóbába nem mentünk be. De az előtte lévő az övé, oda sem nyitott be.  Második ajtó volt az enyém.


Kényszer életDonde viven las historias. Descúbrelo ahora