Zam semakin merapati tubuh Zul. Batang Zul kini digenggam oleh Zam. Zam mula merasakan ghairah membelai batang Zul yang hitam berurat. Zul pula teragak- agak meramas tetek Zam. Tetek Zam yang bersaiz kecil namun putingnya telah menegang. Melihat keadaan Zul yang kaku, Zam mula memberikan arahan. Zul di arahkan menjilat puting Zam kemudian menyonyotnya." Hisap lagilah bodoh aku baru nak feel" kata Zam setiap kali Zul melepaskan putingnya. Nada suara Zam semakin pelahan. Zam mula mengerang. selama ini dia yang merangsang wanita lain iaitu Ina. kali ini, giliran Zam pula merasa rangsangan dari lelaki sebenar. Zul pula semakin mahir menyonyot tetek. Gigitan manjanya juga digemari oleh Zam. Kini Zam mengarahkan Zul menjilat kemaluannya. Zul yang agak lurus itu menuruti walaupun dia tidak pernah melakukannya sebelum ini. Cipap Zam yang berbulu itu dijilat Zul mulanya zul agak geli menjilat kawasan yang berbau aneh itu. Namun setelah mendengar rengekan Zam, Zul semakin bersemangat. Kini Zul ditolak oleh Zam hingga berbaring Zam menaiki tubuh Zul pelahan- lahan sambil menggenggam batang Zul dan dihalakan ke arah lubang cipapnya. Perlahan- lahan Zam menekan masuk, melahap batang Zul yang keras kejung terpacak. Agak ketat namun Zam tetap mencuba. "Prupp" bunyi koyakan dara. Zam berhenti seketika tangannya menekan dada Zul menahan sakit. Separuh batang Zul telah tenggelam. "Kau yang rampas dara aku tau. Ingat tu" kemudian Zam berkata dan cuba menghenjut lagi. Setelah berasa selesa, Zam mula menaik turunkan punggungnya. Namun masih mengekalkan kedalaman. Zul yang semakin kesedapan mula membantu menghenjut dari bawah. Akibat terdorong rasa geram, sesekali Zul menghenjut lebih kuat dan menyebabkan lebih banyak bahagian batangnya yang tenggelam. Zul cuba memasukkan keseluruhan batangnya namun Zam kesenakan. Mungkin sebab posisi ini.
Zul memusingkan badannya. Akibat kurang pengalaman, maka tercabutlah seketika. Zam yang keletihan berbaring dan membuka kakinya Zul mula menindih dari atas. Menjolok masuk semula batangnya. Sukar dia rasakan namun akhirnya masuk juga. kali ini Zul cuba membenamkan keseluruhan batangnya secara beransur- ansur. sedang asyik Zul mencuba, kaki Zam segera melingkari pinggangnya. Zul dipeluk kemas oleh Zam dan Nafas Zam berubah deras seperti lembu disembelih. Badannya kekejangan. sementara Zul merasakan kemutan dahsyat sekeliling batangnya. Kemudian dia merasakan kehangatan luar biasa menyelubungi batangnya. Batangnya pula seakan diperah- perah oleh cipap Zam. Akibat sensasi ini Zul tidak dapat bertahan. Dengan segala kudrat yang ada, Zul Membenamkan batangnya sedalam mungkin dan Cret cret cret.. memancutlah benihnya di dalam lubang keramat Zam.
Mereka tertidur berpelukan sehinggalah waktu pagi.
tamat
YOU ARE READING
Kembalinya Zam
Short StoryKisah pengkid yang kembali berubah setelah melalui suatu peristiwa.