jungkook × lalisa
jungkook
lalisa
senin de elektrigin gitti mi?lalisa
bilmiyorum jeon
uyumak üzereyimjungkook
uyandırmak istemezdim
ama mum lazım bize
bende de kalmamışlalisa
sipariş edin?jungkook
kuryelerin mesaisi bitmiştir
saat geç oldulalisa
yani??
benden ne bekliyosun?jungkook
mum?lalisa
karanlıkta oturun
gelir birazdanjungkook
sokagın başında çalışma var sanırım
mum lazımlalisa
telefonunun fenerini kullan?jungkook
şarjımız çok az
hadi amalalisa
tamam bakayım
uykumu kaçırdın zaten
bekle birazLalisa yattığı yerden odanın içine baktı. Gerçekten uyumak üzereydi ve Jungkook uykusunu kaçırmıştı. Sırf eğlenceleri bitmesin diye ısrarcı bir şekilde rahatsız etmesi sinirlendirmişti Lalisa'yı.
Karşı duvardaki klimaya baktı. Bu gece çalıştırmamıştı ama normalde kenarında yanan küçük kırmızı ışık yanmıyordu. Demek ki elektriği kesilen sadece Jeon Jungkook değildi. Sersem adımlarla yatağından kalktı. Tekrar kontrol etmek için lambanın düğmesine bastı birkaç kere. Yanmayınca elindeki telefonun fenerini açtı. Saat'in 01.38 olduğunu görünce daha çok sinir oldu. Zaten bütün akşam Minji ile olan kahkahalarını dinlemek zorunda kalmıştı. Şimdi de bitirmek istemedikleri eğlenceleri yüzünden Lalisa'nın uykusu bölünmüştü.
Jungkook Lalisa'nın sinir olduğunu az çok anlayabiliyordu. Ama neye sinir olduğunu anlayamıyordu. Kıza mesaj atmak istiyordu ama bahanesi olmadığı için de yazamıyordu. Bu elektrik kesintisi onun işine yaramıştı. Direkt Lalisa'ya mesaj atmış birkaç saat önceki tavrı hala devam ediyor mu diye kontrol etmişti. Evinde mum bile olabilirdi.
Lalisa elindeki telefonun feneriyle gözü yarı açık yarı kapalı mutfağa geldi. Dolapları karıştırıp mum aradı. En son çekmecelerin birinde bir kutu bulunca sonunda diyerek çekmeceyi kapattı.
Lalisa
BuldumJungkook'u beklerken bir bardak su içti. Biraz sonra içten içe yaşayacağı sinir krizinden önce iyi gelmişti su.
Kapısı tıklayınca hareketlendi. Bir elinde fener olarak kullandığı telefonu diğer elinde de mumlar kapıya doğru gitti. Yaklaştıkça artan seslerle kaşlarını çattı. Minji'nin ince sesini duyunca kapının önünde durup dinlemeye başladı.
"Jungoo elektrikler ne zaman gelir? Karaknlıktan korkuyorum."
"Bilmiyorum Minji. İstersen evine bırakayım."
"Burada seninle olmak güzel. Karanlık da olsa yanımda sen varsın."
Kızın sürekli 'Jungoo' diye hitap etmesi Lalisa'nın sinirini bozuyordu. Kocaman adama küçük bebekler gibi seslenmek tatlı değildi ona göre. Ya da seslenen kişi Minji olduğu için bu kadar sinirlendi.
Sinirle kapıyı açıp hiçbir şey demeden elindeki mum kutusunu Jungkook'a uzattı.
"Uyandırdığım için kusura bakma. Ben normalde karanlıktan korkmam ama Minji biraz korktu. Benim evde de mum yoktu." dedi. Minji de eş zamanlı olarak kafasını sallayıp dahil oldu. "Evet ya ben korkarım böyle şeylerden. Gerçi Jungoo yanımda bişey olmaz ama." diyip gülünce Lalisa da sinirden sıktığı dişlerini aralayıp "Yaa öyle mi oldu?" dedi.
Kız Jungkook'un elindeki mumlara uzandı. Kalp şeklinde mumları görünce yine bütün akşam yaptığı gibi ayarlayamadığı sesi yükselmişti. "JUNGOOO HEM DE KALP ŞEKLİNDE MUMLAR." diyip dudaklarını büzdü. Lalisa sessiz sessiz kızın hareketlerini izlerken Jungkook'da gülümseyip kafasıyla kızı onayladı.
Ya gerçekten seviyordu ya da Jeon Jungkook'un tahammül seviyesi inanılmaz yüksekti. Lalisa'nın bu kıza katlanmaya 1 dakika bile tahammülü yoktu çünkü.
"O zaman bu gecenin teması aşk olsun. Kalpli mumlar, alevler içinde yanan kalpler." diyip Jungkook'a baktı. Lalisa'nın içinde kopan fırtınadan haberi yoktu ikisinin de. O an merdivenler aşağı itesi geldi aslında kızı. Tabi ki öyle bir şey yapmayacaktı.
"Aynen bu gecenin teması aşk olsun." dedi Lalisa kıza bakarak.
"Sağol bizi karanlıktan kurtardın." dedi kız. Jungkook'un kolundan tutup hadi gidelim dercesine çekiştirdi. "İyi geceler Lalisa." dedi Jungkook. "Bir daha beni rahatsız etme." diye bir cevap almayı beklemiyordu. Bir şey diyemeden Lalisa ikisinin de yüzüne kapıyı sertçe çarpınca Jungkook'da gözlerini kırpıştırdı.
Lalisa'nın Minji'ye olan bakışlarını yakalamıştı. Sanırım artık Lalisa'nın neye sinir olduğunu biliyordu.
Sırıtarak Minji'yle içeri girdi. "Bakın aşk temalı mumlarımız oldu." diye bağırarak içeri girdi Minji. Jaehyun ve Yugyeom sohbetlerini kesip içeriye giren ikiliye baktı. Jaehyun Jungkook'un suratındaki gülümsemeye anlam verememişti. İkisi gözgöze geldiğinde Jungkook "Jaehyun mutfağa gelsene şu biraları bi halledelim." dedi.
Jaehyun Jungkook'un ardından mutfağa girince anlamıştı bir şeyler olduğunu. Jungkook yerinde duramıyordu.
"Oğlum bak ben sana ne dedim? Ben sana ne dedim? Biliyorum işte ya biliyorum. Lalisa benden hoşlanıyor biliyorum."
Jaehyun derince nefes verip "Bu tespiti nasıl yaptın canım kardeşim. Mum verdi diyeyse bravo tebrik ediyorum." dedi.
"Minji'ye bakışlarını bi görseydin. Arkasından silah çıkarıp vuracak sandım bir an. Gözlerinden ateş etti resmen. Deli gibi kıskanıyor da bir şey yapamıyor."
"Lan bana bak. Sakın ben sana o kız sana aşık olmaz dedim diye gurur yaptığını söyleme. Kızı sırf bana inat olsun diye tavlamaya mı çalışıyorsun amınakoyim?" Jaehyun, Jungkook'un Lalisa'dan gerçekten hoşlanabileceğine inanmıyordu. Jungkook flörtöz birisiydi ve öyle uzun ilişkiler ona göre değildi. Evlilik konusuna da çok uzaktı zaten. Birileriyle konuşur, eğlenir, sıkılınca da mesajlarına cevap vermez, arayanın telefonunu açmazdı. Ghostlardı kısaca kızları.
"Saçmalama. Ne zaman sana inat olsun diye birilerini tavlamaya çalıştım? Hem Lalisa hakkında öyle düşünmüyorum. O kadar önemsiz değil."
Jaehyun gerçekten arkadaşının birine aşık olduğunu düşünmek istiyordu. Jungkook'u her ne kadar düzenli bir ilişki içerisinde göremese de belki Lalisa'yla farklı olurlar diye düşündü.
"Jungkook kafam mı güzel yoksa ilk defa sana inanasım geldi bilmiyorum ama şu an sana çok inanmak istedim."
"Mesaj atayım mı?" diye sordu heyecanlı heyecanlı Jungkook.
"Aynen kanka mesaj at ağzına sıçsın bi güzel. Daha başlamayan ilişkiniz kökten bitsin. Önce şu Minji'yi gönder gerizekalı. Gecemi sikti attı kız. Bir insan hiç mi değişmez amınakoyim küçükken de sadece tipi güzel gelirdi. Bi bildiğimiz varmış demek ki."
"Kıza bak kudurttu herkesi." diye kahkaha attı Jungkook.
"Son kuduran sen olma da. Lalisa yüzünden." diyip aynı şekilde kahkaha attı Jaehyun da.
Jungkook'u mutfakta bırakıp salona geçti. Arkasında kalan Jungkook Lalisa denince mala dönmüştü.
Kendi kendine "Lalisa beni anca azgınlıktan kudurtur." diyip o da salona döndü.
Sinirden yastıkları yumruklayan Lalisa'da sonunda pes etmiş ve çoktan uyumuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daire 501, liskook
FanfictionLalisa Manobal, daire 501'de oturan aynı zamanda da karşı komşusu olan Jeon Jungkook ile birçok problem yaşıyordu. liskook texting 2022 | vestqoq ©