Ninjago Lisesi. İçinde Lloyd Montgamery Garmadon'un olduğu lise. Yani Lord Garmadon'un oğlunun. Herkes ondan nefret ediyordu. Ama kimse bilmiyordu ki onun Ninjago'yu kurtaran yeşil ninja olduğunu.
Lloyd, daha liseye yeni başlamıştı. Ninjago şehrinde bir apartmanın 3. katında annesi Koko'ya yaşıyordu. Evet, o yeşil ninjaydı. Ama diğer 5 ninjanın kimliğini bilmiyordu. Diğerleri de onun.
-Servis geldi tatlım!
-Tamam anne! Görüşürüz!
-Görüşürüz!
"Ha, bu Lloyd Garmadon!"
"Onun yüzünden şehrimiz iki de bir yok oluyor."
"Hepsi o ve babası yüzünden"
Lloyd, bütün bu sözleri takmamaya çalışarak serviste bir yer seçti. Okula geldiğinde en yakın arkadaşlarından 3'ü olan Zane, Jay ve Kai onu bekliyordu.
Kai:
-Ooo kim gelmiş?!
Ayrıca yanlarında Kai'nin kız kardeşi , aynı zamanda da Jay'in kız arkadaşı olan Nya da vardı.
Nya:
-Şu okulun popüleri olan çocuk var ya? Babası milli piyangoyu kazanmış. Çocuk bâya zengin olmuş.
Jay:
-Ne yani? Bu yüzden beni bırakıp ona mı gidiceksin?
Nya:
-Hayır Jayyy!
Zane:
-Hadi çocuklar ders başlamak üzere.
Kai:
-Jay, hadi sınıfa gidiyoruz.
[Sınıf listesi]
12/A~Popüler çocuk (Cole)
11/B~Jay, Kai
10/D~Zane, Nya
9/C Lloyd
"Offff yine mi gelmiş?! Bıktım artık şu çocuktan!"
"Evet! Babası her gün, her şeyi mahvediyor!"
~Ders bitmişti.~
~Öğle arasında
Lloyd, yemek almak için kantine doğru gitti. Kantinci:
-Sana yemek yok!
Lloyd:
-A -ama-
Kantinci:
-Yok dedim!
Lloyd sinirle bir banka doğru ilerledi. Yaklaşık beş dakika sonra bir ses duydu.
Cole:
-Hey sen.
Lloyd başını kaldırıp bakar. Karşısında okulun popüler çocuğu olan Cole duruyordur.
Cole:
-Orada kantincinin sana yemek vermediğini gördüm. Al, bu sana.
Çocuğun elinde bir tost vardı. Lloyd yavaşça elini uzattı ve tostu aldı.
Lloyd:
-Be -ben teşekkür ederim...
Kısa sürede Cole'un etrafına bir sürü kız gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙄̇𝙠𝙞 𝙇𝙞𝙨𝙚𝙡𝙞 𝘼𝙨̧𝙞𝙠 ✮ 𝙇𝙡𝙤𝙮𝙙 𝙭 𝘾𝙤𝙡𝙚/ 𝙈𝙤𝙨𝙨 (TAMAMLANDI)
RomanceBiri lise son sınıftı, diğeri ise lise bir. Birisi okulun popüleriydi diğeri ise zorbalığa uğrayanı. Ancak ikisinin de gizli birer kimliği vardı. 18 Ocak 2024 - #Cole2