Mert kimki?

5 1 0
                                    

Damla mertle gün geçtikçe dahada çok vakit geçirmeye başlamıştı hatta günler sonra kanka bile oldular. Ama mert hiç kendisi hakkında veya ailesi hakkında bilgi vermiyordu bu biraz şüpheliydi ama damlanın hiç arkadaşı yoktu ki. Bir gün damla derslerine girerken sınıfındaki kişiler onu yine zorbalamaya başlamışlardı damla yine görmezden gelmeye çalışıyordu. Mert durumu gördü ve müdahale etti. Artık damla bu zorbalamaları içine atamıyacaktı. Damlayı zorbalayan kızlardan birinin yüzüne kedi gibi atlada uzun tırnaklarıyla onun yüzünü tırmaladı ve ona tokatlar savurmaya başladı onu zorbalayan diğer 2 kız da kavgaya girdiler. Damla tek başına 3 kızın tokatlarını yiyordu mert de hiç bişey yapmıyordu? Merti damlanın kankası değil miydi neden hiç bir şey yapmadan sadece bakıyordu damlayı o kızlardan koruması gerekmiyor muydu? Sınıfa sonunda hoca girdi ve yaşanan olayları gördü hemen kavgayı ayırdı damlayı hemşireye gönderdi. Damlanın tırmaladığı kızıda tuvalete gönderip yüzünü yıkayıp geri gelmesini söyledi o sırada da müdürü aradı. Müdürde damlanın annesine bu olayıhaber verdi. Ama damlanın aklındaki tek soru mertin onu neden korumadığıydı. Nede olsa mert damlanın kankasıydı ama damla kızın yüzünü kanattığı için müdürün odasına gönderildi ve annesi de müdürün odasındaydı. Damla annesini üzeceği için kendisi daha da çok üzülmüştü babası gittiğinden beri annesini bu kadar üzgün görmemiştide.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 29, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Karamsar KöşkWhere stories live. Discover now